Direktlänk till inlägg 18 april 2011

Triba Panel - Få betalt för att göra undersökningar

Av Ida Lindh - 18 april 2011 21:25

På Triba Panel kan du få upp till 40 kronor för varje slutförd undersökning du gör.

Du tjänar pengar, får din röst hörd och har möjlighet att påverka produkter i framtiden.


På deras facebookgrupp kan du läsa mer om hur du kan få ett presentkort på 300:- genom att skriva ett blogginlägg om dom.


Triba panel finns dessutom på många olika språk, kolla in på deras sida för att se vilka.


Tackar Triba för en jättebra sida och som jag kommer ha stor nytta av i framtiden. Ska tipsa både vänner och familj om er!


Här har ni länk, jag tycker alla ska gå med! :)


Triba Panel Online betalda undersökningar


 

 
 
Frode

Frode

19 april 2011 13:04

Panelet heter Triaba.... ikke Triba som du skriver :-)

http://www.triabapanel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lindh - 5 juni 2011 18:06

Varför ska jag vara sjuk och ligga här inne medans alla andra är ute och roar sig och har kul i det fina vädret? Skapligt less på att ligga här kan jag lova..   Vart ett långt sjukhusbesök, 5 timmar tror jag. Dom tog massa prover och sedan skulle...

Av Ida Lindh - 4 juni 2011 17:44


Här skrivs det inte mycket. Kanske man skulle passa på nu då medans man är sängliggandes. Legat här i 5 dagar nu och börjar kännas tröttsamt. Vill bara att det ska bli tisdag så jag kan åka till kvinnokliniken. Blir det värre så åker jag in till akut...

Av Ida Lindh - 8 maj 2011 14:19

Nu ska vi se om det blir någon ordning på håret, så grymt less på det. Funderar på att klippa av skiten. Men får se hur färgen blir nu då *håller tummarna*  :)   Annars så har det varit noll sömn inatt, klev upp för en stund sedan. Johnnie och ka...

Av Ida Lindh - 1 maj 2011 16:42

Satan i gatan vad mätt jag är nu. Tror nästan jag lägger mig och sover en stund.   Gubben sitter och grejar med någon radiostyrd bil, haha. Själv så gillade jag den radiostyrda pippin som brann upp, det var extremt roligt.   På tal om roligt,...

Av Ida Lindh - 30 april 2011 11:44


Ja idag är det valborg och Marlenes födelsedag, så nu är hon 20 år lillknärtan!   Jag undrar vart alla år tar vägen, nyss var vi så små och livet så enkelt. Men många roliga minnen har vi hunnit samla på oss. Synd att det inte kunde vara med en k...

Ovido - Quiz & Flashcards