Alla inlägg under januari 2011

Av Ida Lindh - 25 januari 2011 11:19

Sitter i skolan och håller på att somna. Inte sovit en blund inatt. Känns som att jag har tusen saker att göra. Nåja, allt löser väl sig till slut. Känns i alla fall bra att ha börjat i skolan. Har hamnat i en bra klass =)


Längtar tills jag och gubben flyttar till hus, jag hoppas det blir snart. O tills jag är färdig med körkortet. Men har ändå på känn att det kommer gå undan =)


Nej ska plocka ihop lite böcker och grejer innan jag börjar lektionen. Måste ner till fiket och köpa någon frukost med. Har bara druckit en av mina supergoda shakes, haha. Men det funkar..


Vi hörs!


Älskar min Johnnie mest av allt! <3

Av Ida Lindh - 21 januari 2011 20:22


  • ********  ****** va ? är du singel nu :(


  • ****** ******** jaaa o de har ja vart länge har inte haft nån tjej över en månad

  • HAHAHAHAHAHAHA jisses, det va länge ;);)

    Namn behöver förövrigt inte anges då mina läsare redan vet vem den stackars "människan" är =)


Av Ida Lindh - 5 januari 2011 19:01

Besök <a href=Gratis-Fashion.se" />

Av Ida Lindh - 5 januari 2011 16:57

Heej!


Ja då var man 22 år då. Fyllde år igår. Tycken åren går läskigt fort, usch.

Hade i alla fall en bra födelsedag. Vaknade av att älsklingen var tillbaks hemma med presenter, fick så söta saker =) Sedan var jag till mamma där jag fick mer paket och fick en parfym jag längtat så länge efter :D Så tack ska ni ha för dom fina presenterna ! :)


Marre kom senare på eftermiddagen och då gjorde vi tårta =)

Sedan vart det en promenad med henne och Fanni till Jormas.

Var en lugn och skön dag.


Idag är det väl inte toppen direkt. Fruktansvärt ont i kroppen. Ville bara gråta när jag vaknade. Men har jag tur så lägger sig det värsta om en stund. Ska försöka ta mig en varm dusch också, Ibland kan det hjälpa att mjuka upp musklerna lite.

Fan alltså,. måste få komma till läkaren snart. Men det är lättare sagt än gjort att ens få komma dit. Jaja,. ska nog ringa till det där personliga ombudet så får dom hjälpa mig. Själv har jag gett upp det mesta. Tragiskt att det ska behöva vara såhär. Man är helt utlämnad ...


Förutom det fysiska så mår jag toppen. Jag och Johnnie har haft funderingar på att flytta ihop snart. Vi ska kolla på lite hus. För det är vad vi båda vill. Gud så mysigt det kommer bli. Men vi ska vara noga i vårat val och inte ta första bästa. Nej det ska vara ett hus som känns YES - Det där ska vi ha! Inte bara njaa..

Ja ni förstår nog vad jag menar :)


Helst ska det vara i Mjölby också, så jag får nära till skolan. Hinner jag ta körkortet innan vi hittat hus så kan det kvitta lite. Allt blir ju så mycket enklare då.


Nu ska jag greja lite. Ha det bra så hörs vi! =)


Älskar min Johnnie mest av allt! Du är den som betyder mest hjärtat!!! <3


Lägger in en gammal bild på mig också ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards