Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

Förbannade människojävel

Av Ida Lindh - 11 mars 2011 06:46

Eller förresten, människa? Nja,.. vet inte vilken planet den hära kommer ifrån. Långt ifrån det normala i alla fall. Man ringer inte hit klockan 3 på natten som nått jävla dampbarn när man VET att jag ska upp 05:00.


Ni kan ju gissa hur trött jag är på en skala. Kunde inte somna om sedan, jippie.

Döda ...


Får se hur länge jag orkar gå idag och hur bra hunmör jag kommer ha.. kan ju bara fantisera. Nej det här med att ta hänsyn över andra människor verkar vara något man gjorde "förr" är aldrig tal om sånt längre. Folk ser bara till sig själv. Fel och tänka till.


Koppla ström till ringklockan och dra ur varenda telefonjack och skrota mobiltelefonerna samt emigrera till Lapplandsfjällen .. fan va skönt det skulle va. Kanske man får sova och vara ifred från alla idioter iaf.


Ja som sagt. Inte något humör idag. Har dessutom möte idag plus tusen till saker jag måste göra. Journaler från Sundsvalls arkivservice ska fram, wohooo kommer ta månader.. och sedan alla dessa utredningar och skit,. fy.


Önskar er en trevlig dag! Kan lova att det ska bli skönt med helg!!


hejpa!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lindh - 5 juni 2011 18:06

Varför ska jag vara sjuk och ligga här inne medans alla andra är ute och roar sig och har kul i det fina vädret? Skapligt less på att ligga här kan jag lova..   Vart ett långt sjukhusbesök, 5 timmar tror jag. Dom tog massa prover och sedan skulle...

Av Ida Lindh - 4 juni 2011 17:44


Här skrivs det inte mycket. Kanske man skulle passa på nu då medans man är sängliggandes. Legat här i 5 dagar nu och börjar kännas tröttsamt. Vill bara att det ska bli tisdag så jag kan åka till kvinnokliniken. Blir det värre så åker jag in till akut...

Av Ida Lindh - 8 maj 2011 14:19

Nu ska vi se om det blir någon ordning på håret, så grymt less på det. Funderar på att klippa av skiten. Men får se hur färgen blir nu då *håller tummarna*  :)   Annars så har det varit noll sömn inatt, klev upp för en stund sedan. Johnnie och ka...

Av Ida Lindh - 1 maj 2011 16:42

Satan i gatan vad mätt jag är nu. Tror nästan jag lägger mig och sover en stund.   Gubben sitter och grejar med någon radiostyrd bil, haha. Själv så gillade jag den radiostyrda pippin som brann upp, det var extremt roligt.   På tal om roligt,...

Av Ida Lindh - 30 april 2011 11:44


Ja idag är det valborg och Marlenes födelsedag, så nu är hon 20 år lillknärtan!   Jag undrar vart alla år tar vägen, nyss var vi så små och livet så enkelt. Men många roliga minnen har vi hunnit samla på oss. Synd att det inte kunde vara med en k...

Ovido - Quiz & Flashcards