Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

Arbetsintervju

Av Ida Lindh - 10 mars 2011 21:18

Hallåj!


Vart ingen skola idag då jag fortfarande hade feber imorse och kände mig hängig och ja usch.. mådde verkligen piss. Men sov ett par timmar och klev sedan upp och fräschade till mig lite. Tog bussen bort till Slomarp och gick på arbetsintervjun. Gick bra där i alla fall. Kändes viktigt att inte missa den idag. Nu ska jag bara fixa fram lite nummer till mina referenser :)


Martina gumman hämtade upp mig. Var himla blåsigt ute. Trodde nästan jag skulle blåsa bort ett tag. Kallt som bara den med, hövva.


När jag kom hem så bokade jag tvättstugan. Så nu är allt upptvättat, känns jäkla skönt så man kan ta det lugnt i helgen. Har även dammsugat och torkat av golven, samt skurat hela toan och gjort fint i lägenheten.


Sitter med gubben i soffan nu och kollar på kalla fakta, myspys. Åt middag för en stund sedan. Vart kött, pommes och beasås. Alltid gott :)


Ska försöka gå på skolan imorgon, åtminstonde ta mig dit och hämta lite arbeten så jag kan göra under helgen så jag inte halkar efter.


Nu börjar programmet igen, ha det bra! :)


Älskar min Johnnie så fruktansvärt mycketv - Du är världens bästa hjärtat <3


Bjussar på en gammal bild på mig själv ;)


 

 
 
Anna

Anna

10 mars 2011 21:50

Fin bild =) Tycker du är så lik Danne där ^^ Kramen!

http://desenastetankarna.blogg.se

Ida Lindh

10 mars 2011 22:04

tack vännen =) hehe jasså? Tycker vi bara är lik varandra på längden ja :D:D Kramis!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lindh - 5 juni 2011 18:06

Varför ska jag vara sjuk och ligga här inne medans alla andra är ute och roar sig och har kul i det fina vädret? Skapligt less på att ligga här kan jag lova..   Vart ett långt sjukhusbesök, 5 timmar tror jag. Dom tog massa prover och sedan skulle...

Av Ida Lindh - 4 juni 2011 17:44


Här skrivs det inte mycket. Kanske man skulle passa på nu då medans man är sängliggandes. Legat här i 5 dagar nu och börjar kännas tröttsamt. Vill bara att det ska bli tisdag så jag kan åka till kvinnokliniken. Blir det värre så åker jag in till akut...

Av Ida Lindh - 8 maj 2011 14:19

Nu ska vi se om det blir någon ordning på håret, så grymt less på det. Funderar på att klippa av skiten. Men får se hur färgen blir nu då *håller tummarna*  :)   Annars så har det varit noll sömn inatt, klev upp för en stund sedan. Johnnie och ka...

Av Ida Lindh - 1 maj 2011 16:42

Satan i gatan vad mätt jag är nu. Tror nästan jag lägger mig och sover en stund.   Gubben sitter och grejar med någon radiostyrd bil, haha. Själv så gillade jag den radiostyrda pippin som brann upp, det var extremt roligt.   På tal om roligt,...

Av Ida Lindh - 30 april 2011 11:44


Ja idag är det valborg och Marlenes födelsedag, så nu är hon 20 år lillknärtan!   Jag undrar vart alla år tar vägen, nyss var vi så små och livet så enkelt. Men många roliga minnen har vi hunnit samla på oss. Synd att det inte kunde vara med en k...

Ovido - Quiz & Flashcards