Alla inlägg under juni 2010

Av Ida Lindh - 29 juni 2010 12:31

Men sånt är det slut på nu. Självstädig blir stark !


Annars så sitter jag här och gäspar ikapp med mig själv, haha. Ska ta mig en dusch nu och göra mig klar. Sedan ska mamma hjälpa mig med lite saker. Jossan kommer bort också. Finaste vännen man kan ha, gud vad jag älskar den tjejen ! Vet inte hur jag skulle klara mig utan henne <3


Ha det bra! Pusshej

Av Ida Lindh - 28 juni 2010 15:44

Hej !


Jag hoppas att min rygg vill ge med sig snart. Inne på 4:e helvetesdagen som jag brukar kalla det. Mamma min fick nog och ringde upp vårdcentralen. Nu jävlar fick jag en tid. Denna gång tänker jag inte ge med mig så lätt. Nu får det hända något, punkt slut! Har tid på Rehab den 13:e med. Är ju ett tag kvar så blir vila och bara ta det lugnt nu, skönt.


Annars så händer det inte speciellt mycket. Men dagarna får frammåt, jag är mycket stolt över mig själv som klarar detta! Får se om mammsen dyker förbi senare också, kanske vi tar oss en raggarsväng, hehe.


Har sovit hur länge som helst idag med, hehe. Nu har jag tagit en lång dusch och fräschat till mig :)

Funderar på att gå ut och skura bordet, sedan lägga på en duk och ställa dit ljuslyktan jag fick av mamma igår, jättefin :) Är så mysigt på kvällarna när man tänder ljus därute.


Men ha en fortsatt trevlig dag !


Av Ida Lindh - 27 juni 2010 13:36

Halloj !


Nu sitter jag här med brorsan och Jossan. Vi har flötat i oss hamburgare och kebabtallrik, mums!! Så nu är vi så mätt så vi spricker, ojoj. Vi tänkte gå ut och lägga oss i solen o steka. Är nå jävulskt varmt ute idag. Senare idag ska jag tvätta lite mer och städa. Annars blir det bara lugnt. Man tappar ju orken totalt i denna värme :P


Men vi hörs. Ha det bra! :)



Av Ida Lindh - 26 juni 2010 13:57

Hejsan!


Idag blir det grillning igen, det gillas starkt ;) Så hade Micke permiss idag med och skulle hälsa på familjen så blir trevligt. Haha morsan ringde nyss och berättade om incidenten på gatan, jag dör snart av skratt. Så jävla bra ni är ibland alltså! :P Vill hitta på något med Jossan också, undra vars hon håller hus ? Får allt ta och ringa henne tror jag.


Blir iaf åka till Linköping i veckan och handla kläder och diverse med henne, bra med smakråd också ;) Så kommer Sandra hem på måndag så måste inplanera en visit till Varamon och bada lite, skulle vara härligt som fan.


Förövrigt så är min kropp helt ur funktion nu så måste ta mig en painkiller och börja göra mig klar. Allt tar ju dubbelt så lång tid när det är såhär. Men det är en värdslig sak. Ha en bra dag och passa på och njut av solen, hörde att det var skitväder på väg hit.


Av Ida Lindh - 25 juni 2010 16:03

Önskar er alla en trevlig midsommar! :) Sup inte ihjäl er nu, haha.


Skål då!   


 

Av Ida Lindh - 22 juni 2010 12:56

 Idag tror jag blir en mycket bra dag ;) Men kan ju bero på vissa saker och personer, hihi. Får se vad vi hittar på för skoj, men nått blir det alltid.


Har städat hela lägenheten nu, såg ut som en bunker innan. Nu ska jag och pluttan greja lite, hehehe    pusssssis

Av Ida Lindh - 21 juni 2010 21:17

Hey !


Ja idag mår man ju en aning bättre. Igår var man mer död än levande, haha. Dagen har mestadels bestått av städning. Passade även vovsarna en stund medans mamma och syster var till sjukan. Sedan handlade jag och Jossan massa gotta som vi svålade i oss ;)


Väntar på att tvätten ska torka nu. Sedan ska jag nog ta ett varmt o skönt bad :) Imorgon skulle det tydligen komma en söt prick förbi också :] me like, me like.


Nä nu ska jag surra vidare med lite folk. Ha det !


Av Ida Lindh - 20 juni 2010 23:03

Vilken jävulsk helg, det säger jag bara. Men skoj har det varit, haha. Imorse hade man den där känslan " jag ska aldrig mer dricka sprit " men den är ju borta till nästa helg. Ryggvärk har jag med, men om jag säger det så; det vart värt det ;)


Nu ska jag sova för imorgon ska jag vara hundvakt.


Bilder kommer nog upp här imorgon ifrån helgen.


Vi hörs, hej


Ovido - Quiz & Flashcards