Direktlänk till inlägg 30 april 2011

valborg och ett stort grattis till Marre!!!

Av Ida Lindh - 30 april 2011 11:44

Ja idag är det valborg och Marlenes födelsedag, så nu är hon 20 år lillknärtan!


Jag undrar vart alla år tar vägen, nyss var vi så små och livet så enkelt. Men många roliga minnen har vi hunnit samla på oss. Synd att det inte kunde vara med en kamera överallt. Men vad gör det egentligen när allting fortfarande känns som igår och man minns samma saker? :)


Nåja, ska inte sitta och grubbla mer över livets gång. Vilket slöseri med tid liksom ;)

Stort Grattis till dig Marre! Hoppas denna födelsedag blir bättre än din förra <3


Själv så har jag nyss klivit upp. Fick panik och trodde klockan var massor, haha. Men det va ganska lugnt. Precis druckit världens godaste shake med choklad och banan, mumma!


Ska ta och röja upp lite här hemma innan vi ska till mamma och förbereda kvällen.


Önskar er en trevlig valborg. Sup inte skallen i bitar nu ;)



På den tiden livet var så mycker enklare, saknar fruktansvärt mycket :) Vilket tok, ojoj =)


 
 
Anna

Anna

30 april 2011 16:55

Jag ska definitivt supa skallen i bitar ikväll, va alldeles för länge sedan ;p Dock känns det redan som att jag är full när det gått stup i ett hela dagen på jobbet... det kommer bli en billig fylla, och det gillas :p
Hoppas ni får en trevlig valborg ni också =) Kramen

http://desenastetankarna.blogg.se

Ida Lindh

1 maj 2011 12:15

Haha som en annan brukar göra varje år det är något. Men jag avundas inte dom som ligger fyllsjuk idag ;) Vi hade det jättetrevligt med grillning osv :) Kramen! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lindh - 5 juni 2011 18:06

Varför ska jag vara sjuk och ligga här inne medans alla andra är ute och roar sig och har kul i det fina vädret? Skapligt less på att ligga här kan jag lova..   Vart ett långt sjukhusbesök, 5 timmar tror jag. Dom tog massa prover och sedan skulle...

Av Ida Lindh - 4 juni 2011 17:44


Här skrivs det inte mycket. Kanske man skulle passa på nu då medans man är sängliggandes. Legat här i 5 dagar nu och börjar kännas tröttsamt. Vill bara att det ska bli tisdag så jag kan åka till kvinnokliniken. Blir det värre så åker jag in till akut...

Av Ida Lindh - 8 maj 2011 14:19

Nu ska vi se om det blir någon ordning på håret, så grymt less på det. Funderar på att klippa av skiten. Men får se hur färgen blir nu då *håller tummarna*  :)   Annars så har det varit noll sömn inatt, klev upp för en stund sedan. Johnnie och ka...

Av Ida Lindh - 1 maj 2011 16:42

Satan i gatan vad mätt jag är nu. Tror nästan jag lägger mig och sover en stund.   Gubben sitter och grejar med någon radiostyrd bil, haha. Själv så gillade jag den radiostyrda pippin som brann upp, det var extremt roligt.   På tal om roligt,...

Av Ida Lindh - 29 april 2011 17:23


  Höll på att bli galen där ett tag, men fick till det ändå :)   Vilket underbart väder det är! Hoppas det håller i sig tills imorgon. Har varit i mjölby idag med mamma och handlat massor med saker till grillningen. Kommer bli så gott. Har tvin...

Ovido - Quiz & Flashcards