Alla inlägg under mars 2011

Av Ida Lindh - 15 mars 2011 16:57

Fick mail om att jag vunnit ett av deras smycken, åh så glad jag vart! :D

Dom är verkligen hur gulliga som helst dom som jobbar där också. Så deras sida kommer jag lägga på minnet och rekomendera varmt för mina vänner. Precis som det ska vara vad gäller e-handel. Man har stött på allt för många otrevliga butiksägare man köpt något av eller så, men det finns som sagt människor som brinner för detta och att göra sina kunder nöjda och glada. Butik Stylish är en av dom!


Så klicka gärna in och kolla kära vänner. Deras sida är underbar   http://www.butikstylish.se/


Nu ska jag ta en varm dusch och sätta igång med pluggandet.


Önskar er en trevlig dag!


Puss&kram


 


Av Ida Lindh - 14 mars 2011 18:01

Hallåj!


Idag kom en hel drös med pizzakuponger till mig och gubben. Mammsen och fru wigren hade fått sina med så jag o marre var just och hämtade ut lite pizza på östenssons. Stackars kassörska, haha.


Hade även kommit ett par örhängen ifrån Lou Lou, tack ska ni ha! =)


Annars har det varit en lugn dag. Vart lite festande i lördags så igår var man seg. Tyvärr stängde sunrice klockan 22:00 redan så vi gick hem till mig och gubben istället o drack. Var en trevlig kväll iaf


Ska städa undan lite nu och försöka göra klart lite skolarbeten. Usch, orkar egentligen inte. Men har inte så mycket val. Är nästan så man längtar till praktiken.


Var även hos polisen idag och lämnade in ersättningsanspråk. Så nu är det bara hålla tummarna. Men även om det blir nå knas så kommer jag överklaga i evighet. Men han trodde nog att det var stor chans att det kommer väckas åtal med tanke på vad det handlar om ...


Ska bli skönt att få det där ur världen =)


Nej nu ska jag greja. Ledig imorgon med, härligt!


Ha det bra!

    



Av Ida Lindh - 12 mars 2011 13:03

Vaknade för ett tag sedan, sitter och stör mig på lite folk. Tur man får ett gott skratt emallanåt, hahah. Meen vad händer ikväll då?


Hör och häpna, själv är jag sugen på att dra nå bärs o grogg. Jag och Johnnie fick 4 liter vodka igår så känns ju mer än lägligt. Frågan är ju bara om några andra ska dricka ikväll? Tror dom flesta är avslagen sedan lasse stefanz igår, hehu.


Får väl strax besök av gubbens mamma och jensa. Annars får man se vad dagen har att erbjuda. Ska försöka ragga ihop nå folk iaf.


Höres!



Av Ida Lindh - 11 mars 2011 06:46

Eller förresten, människa? Nja,.. vet inte vilken planet den hära kommer ifrån. Långt ifrån det normala i alla fall. Man ringer inte hit klockan 3 på natten som nått jävla dampbarn när man VET att jag ska upp 05:00.


Ni kan ju gissa hur trött jag är på en skala. Kunde inte somna om sedan, jippie.

Döda ...


Får se hur länge jag orkar gå idag och hur bra hunmör jag kommer ha.. kan ju bara fantisera. Nej det här med att ta hänsyn över andra människor verkar vara något man gjorde "förr" är aldrig tal om sånt längre. Folk ser bara till sig själv. Fel och tänka till.


Koppla ström till ringklockan och dra ur varenda telefonjack och skrota mobiltelefonerna samt emigrera till Lapplandsfjällen .. fan va skönt det skulle va. Kanske man får sova och vara ifred från alla idioter iaf.


Ja som sagt. Inte något humör idag. Har dessutom möte idag plus tusen till saker jag måste göra. Journaler från Sundsvalls arkivservice ska fram, wohooo kommer ta månader.. och sedan alla dessa utredningar och skit,. fy.


Önskar er en trevlig dag! Kan lova att det ska bli skönt med helg!!


hejpa!

Av Ida Lindh - 10 mars 2011 21:18

Hallåj!


Vart ingen skola idag då jag fortfarande hade feber imorse och kände mig hängig och ja usch.. mådde verkligen piss. Men sov ett par timmar och klev sedan upp och fräschade till mig lite. Tog bussen bort till Slomarp och gick på arbetsintervjun. Gick bra där i alla fall. Kändes viktigt att inte missa den idag. Nu ska jag bara fixa fram lite nummer till mina referenser :)


Martina gumman hämtade upp mig. Var himla blåsigt ute. Trodde nästan jag skulle blåsa bort ett tag. Kallt som bara den med, hövva.


När jag kom hem så bokade jag tvättstugan. Så nu är allt upptvättat, känns jäkla skönt så man kan ta det lugnt i helgen. Har även dammsugat och torkat av golven, samt skurat hela toan och gjort fint i lägenheten.


Sitter med gubben i soffan nu och kollar på kalla fakta, myspys. Åt middag för en stund sedan. Vart kött, pommes och beasås. Alltid gott :)


Ska försöka gå på skolan imorgon, åtminstonde ta mig dit och hämta lite arbeten så jag kan göra under helgen så jag inte halkar efter.


Nu börjar programmet igen, ha det bra! :)


Älskar min Johnnie så fruktansvärt mycketv - Du är världens bästa hjärtat <3


Bjussar på en gammal bild på mig själv ;)


 

Av Ida Lindh - 10 mars 2011 21:05

Som rubriken lyder så är Tidningskungen verkligen en uppskattad present & som räcker länge. Köpte en prenumeration till gubben min nyligt på något 4-hjulingsmagasin. Han vart jätteglad såklart   


Det finns något för alla på deras sida. Min personliga favorit är SOLO och veckorevyn. Dom har följt med sedan tidiga tonåren. Köper man tidningar på tidningskungen så behöver man inte heller säga upp prenumerationen, utan det avslutas automatiskt efter du fått dina tidningar du valt. Perfekt, särskilt för mig som är lite för glömsk av mig ;)


Det kommer in nya erbjudanden hela tiden så håll utkik på deras hemsida

www.Tidningskungen.se


       

Av Ida Lindh - 9 mars 2011 17:29

Tjenis penis eller nått


Fick världens feberanfall nu inatt. Uscha, både frysa och kallsvettas samtidigt och inga alvedon eller nått hemma :( Var som ett frimärke på Johnnie hela natten, haha. Dessutom hade jag slut på värkmedicin så dagen började inte allt för bra. Vart gå till apoteket så fort man vaknat till liv typ.


Men nu känns det lite bättre. Har precis ätit middag. Gjorde kycklinggryta med ris idag. Den vart underbart god och tänkte dela med mig av receptet till er! Går fort och enkelt att göra. Ah ni måste prova, smarrigt som bara den!! :)


Väntar på att Marre ska komma ner med min post och lite papper. Sen tänkte jag faktiskt bädda ner mig i sängen. Får se om man hittar någon ork till att duscha. Känner mig helt slut i kropp och själ idag. Är väl något på G i kroppen förmodar jag. Dom flesta är eller har varit sjuk så är nog min tur nu. Är förvånad att jag klarat mig så länge. Har ju väldigt nedsatt immunförsvar och blir alltid sjuk..


Återkommer med receptet snart. Ha en trevlig kväll! Själv tänkte jag se på film med hjärtat lite senare, är ju så ruggigt och mysigt väder idag så det passar perfekt ! :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards