Alla inlägg under juli 2010

Av Ida Lindh - 28 juli 2010 21:22

Hellu!


Hoppas allt är bra. Själv är det okej. Lite jobbigt med sömnen bara men det blir nog bättre tror jag,


Idag vaknade jag vid 1 ungefär. Tog en dusch och sedan kom Jossan hit. Gick på konsum och hämtade ut mitt paket som kommit ifrån 24.se Lite presenter eftersom jag bloggade om dom, tack så mycket ! Sedan gick vi vidare hem till Jossans familj. Där bjöds det på grillad kyckling, pommes, sallad osv. Mycket gott!


Proppmätta sedan vandrade vi ner på ÖB. Handlade massa gotta, sedan schampoo, balsam och massa annat bra att ha grejer ;) hälsade på familjen en sväng också. Hjälpte mamma sy ihop nån grej. Vivi hade fått fint i lägemheten sin också, roligt att hon också bor här nu =)


Iaf så sitter vi hemma hos mig nu. Tror det strax blir film också ska jag försöka lägga mig i tid ikväll. Får väl se hur det blir med den saken, haha ^^


Nästa vecka är det Skänninge marknd också, längtar som bara den. Kommer bli så skoj :D:D


Ha det bra alla!

Av Ida Lindh - 25 juli 2010 19:25

Hej på er !


Nu är jag hemma igen. Har varit bort till familjen och hälsat på. Kände mig snäll så lagade middag till oss, mycket gott. Så nu är man mätt i magen. Sedan kom Jossan bort. Gick till Sussie och skulle hjälpa henne med drivrutiner till datorn. Men får fixa det ifrån min och föra över på ett USB-minne. Så får se om man får igång det där imorrn.


Jossan ska iaf stanna här i 2 dagar, wihoo :D Lär bli massa skratt som vanligt. Alltid lika roligt när man är med henne :) Funderar på om jag ska poppa lite popcorn nu. Sounds gooooood ;>


På onsdag ser det ut att bli en tur till motala. Dricka lite och umgås, skoj skoj :)


Måste fixa tid hos den jävla tandläkaren också. En spark i arslet till mig själv så jag ringer imorgon, taaack!!


Ha det bra!


Vacker låt ! <3

Av Ida Lindh - 25 juli 2010 13:40

Tja.


Jag har sovit. Hur underbart är inte det då =) Ska duscha nu sedan åka iväg en sväng. Pissväder är det med, men men sånt som händer.


Hörs senare kanske!


Min gud för tillfället <3

Av Ida Lindh - 24 juli 2010 20:25

Hejsan.


Har tagit en lite rensning här på bloggen. Ska försöka skriva här lite oftare nu. Vet att Anna vill det, hehe ;) Förresten Anna, den andra har jag skrivit lite i. Sådant som inte går att skriva här you now.


Förövrigt så sitter jag här och känner mig helt hjärndöd. Nästan noll sömn på 3 dagar, sedan inatt fick jag nog. En atarax gjorde susen. Sov till 16:00 ungefär idag. Välbehövd sömn, men känner mig ändå lika trött. Men förhoppningsvis vänder det nu om jag somnar i tid ikväll. Skallen måste få ta igen sig efter allt.


Mycket som händer och sker hela tiden. Men är också en kort beskrivning av mitt liv, kaotiskt. Men samtidigt, livet kan ju inte stå still heller.


Mycket man skulle vilja skriva. Men besparar det till den andra bloggen. Där man vet att ingen snokar. Där kan man skriva dom mest personliga saker och vad man gör/gjort och vad som händer, haha. Nog bra många som är sugen att ha lösenordet dit. Men tjiii !! Bara en person som har det, och där stannar det med.


Nu blir det en dusch. Sedan ska jag plocka undan lite. Kanske skriver lite senare. Ha det bra!


Är otroligt glad för alla personer som ställer upp ! Familjen, Jossan, Anna ! Ni är guld värda <3<3

Av Ida Lindh - 18 juli 2010 17:17


Bara så ni vet ;)

Av Ida Lindh - 12 juli 2010 17:38

Sitter här hemma med Marre Barre :) Hon har precis badat och jag ska ta en dusch, en KALL sådan. Får se vad vi hittar på sedan, säkert nått skoj, hehe ;)


Hoppas alla har det bra i värmen, smält inte bort nu. Puss hej



slänger in en gammal bild på mig och Marre, hahaha tror hon var 14 där och jag 16 ;)

 

Av Ida Lindh - 11 juli 2010 15:22

Det är varmt ute - VARMT ! Tror verkligen jag avlider snart, uscha.

Dessutom har jag och syrran städat här hemma hos mig och blir inte bättre utav det. Men nu är det rent och fint här hemma igen :)


Tror jag ska ta det lugnt nu och se klart på filmen. Sedan försöka göra någon mat. Man är inte speciellt sugen men måste ju äta ändå för att orka.


Jossan åker idag också, tråkigt. En hel vecka utan henne, känns som en evighet. Men när du kommer hem stumpan så får vi ställa till med fest ! ;)


Nu ska jag hjälpa syster med en sak, hahaha. Ha en bra dag hörrni !



Av Ida Lindh - 10 juli 2010 19:11

Jävla varmt idag, avlider snart! :O Man tappar ju orken och blir seg som fan av värmen också, fyy. Sov bra länge idag både jag och syrran. Sedan gjorde vi oss iordning och gick bort till mammsen. Där vart det tacos, gottigott ! Så nu är man så mätt så man rullar fram, haha nja kanske inte riktigt så illa men nääästan ;)


Sitter hemma nu, syster sover över en natt till. Trevlans! Saknar Jossan gör jag med, hur i hela världen ska jag klara mig utan dig ? ;/  åhåå..


Tog en iskall dusch direkt när jag kom hem, lagomt skönt vill jag lova! :P Nu sitter jag och dricker ett par kalla norrland och bara njuter.


Nu ska jag glo på simpsons :)


Bjuder på en nytagen bild också ;) Hejpa!

 

Ovido - Quiz & Flashcards