Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Ida Lindh - 26 juni 2010 13:57

Hejsan!


Idag blir det grillning igen, det gillas starkt ;) Så hade Micke permiss idag med och skulle hälsa på familjen så blir trevligt. Haha morsan ringde nyss och berättade om incidenten på gatan, jag dör snart av skratt. Så jävla bra ni är ibland alltså! :P Vill hitta på något med Jossan också, undra vars hon håller hus ? Får allt ta och ringa henne tror jag.


Blir iaf åka till Linköping i veckan och handla kläder och diverse med henne, bra med smakråd också ;) Så kommer Sandra hem på måndag så måste inplanera en visit till Varamon och bada lite, skulle vara härligt som fan.


Förövrigt så är min kropp helt ur funktion nu så måste ta mig en painkiller och börja göra mig klar. Allt tar ju dubbelt så lång tid när det är såhär. Men det är en värdslig sak. Ha en bra dag och passa på och njut av solen, hörde att det var skitväder på väg hit.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards