Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Ida Lindh - 18 augusti 2010 00:04

Herregud, vilken känsla. Man vill bara skrika rakt ut. Underbara dagar har det varit! Ojojoj,... Killen, du får mig att känna nånting helt sjukt i hela mig. Det verkligen pirrar i hela kroppen och jag känner mig lyckligare än någonsin. Känner mig olagligt jävla glad !! Du är något speciellt verkligen ,.. tänker på dig varje sekund. När jag är med dig, jag kan bara ligga bredvid dig och le och känna hur varm jag blir i hela kroppen. Dina kramar, dina pussar, hela du!! Underbar är ett litet ord för att beskriva allting. Det är som att vi alltid kännt varandra, som att man; vart har du varit hela mitt liv ?


Och ja, väldigt dålig uppdatering på min blogg. Men har varit hos honom varje dag, hehe och han har inget internet som fungerar. Men jag mår gott och har det bra iaf. Är första natten nu jag är hemma. Men för katternas skull måste jag försöka vara hemma lite mer. Men saker blir ju som dom blir när man är kär och galen.


Längtar efter honom som en tok, men imorgon så ska jag dit. Då blir det kramkalas vill jag lova =) och alla gulliga mess han skickar, det är så man kan smälta. Världens gulligaste är du =)


Nu ska jag rosta mackor, sedan blir det film med syster yster. Ha det bra allihopa!


*Gillar dig extremt mycket killen* <3

Ovido - Quiz & Flashcards