Alla inlägg den 28 april 2011

Av Ida Lindh - 28 april 2011 21:14

Nej, ingenting kommer bli som det har varit. Ibland får man sätta punkt helt enkelt. Känner för att göra det med allt vad Östergötland heter ärligt alltså.


Kanske man skulle kika runt lite? Får ta o göra det :)


Nu blir det kolla på lite tv med hjärtat och sedan sova, som man har gjort resten av dagen. Suck så trött man ska vara. Mycket som tar ens energi, många onödiga saker också tyvärr. Men får verkligen försöka tränga bort det. Måste spara på det lilla jag har.


Ingen idé att anstränga sig över saker man inte kan göra något åt, right?


Ska försöka ta hand om mig själv ordentligt istället med människor omkring mig som jag har något i utbyte utav, inga halvdanna jävlar som bara suger musten ur en :P


Hade tänkt ladda upp lite bilder men det ville sig inte alls idag. Tänkte ju visa vad Triaba panelen hade skickat till mig. Men tar det imorgon.


Vi hörs! En dag lättar det upp :)

Ovido - Quiz & Flashcards