Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Ida Lindh - 4 juni 2011 17:44

Här skrivs det inte mycket. Kanske man skulle passa på nu då medans man är sängliggandes. Legat här i 5 dagar nu och börjar kännas tröttsamt. Vill bara att det ska bli tisdag så jag kan åka till kvinnokliniken. Blir det värre så åker jag in till akuten och ser om dom kan göra något.


Förutom detta då. Ja då mår jag strålande =) Går in i vecka 14 imorgon, myspys verkligen. Mycket som händer i kroppen nu, ja skallen med för den delen. Vissa dagar funderar jag på om jag utvecklat någon form av psykisk sjukdom, haha. Man vill bara kasta sönder saker när inget går som man vill. Eller helt enkelt utan anledning? Skitskoj, särskilt för alla omkring mig. Hoppas dom står ut till december med mig ;)


Magen växer, och såklart allt annat också. Mina jeans har haft sina sista dagar för länge sedan. Nu är det myspys kläder som gäller. Otroligt skönt ändå, man får faktiskt se ut som en pösmunk nu ;)


Kliar i fingrarna såklart efter att köpa massa bebisgrejor, ojoj :) Men har faktiskt inhandlat 2 stycken underbara böcker. Sedan en barnbok där man kan skriva om graviditeten och sätta in ultraljudsbilder med mera. Ska försöka mig på att börja skriva i den snart.


Men så ligger det till. Ska se om syster vill hjälpa mig byta till blogg.se och fixa någon fin design. Återkommer om det :)


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards