Alla inlägg under juni 2010

Av Ida Lindh - 19 juni 2010 11:25

Hej! Nu är jag nykter igen, var en hård kväll igår, haha fy fan men kul vare ;) Så går det när man får presenter som bör användas, men tack ska du ha Jonas! :)


Vart ändå till sängs tidigt, för kommer lite folk ifrån motala hit idag, skit skoj :) Blir grillning och öla vidare ikväll.


Nu ska jag ladda upp inför kvällen! Hörs

Av Ida Lindh - 18 juni 2010 13:23

Hej !


Nu så är man hemma igen, hunnit med mycket idag faktiskt :) Sitter här med brorsan och tar mig en öl, gottigott ! Tänkte snart duscha och göra mig iordning innan folket kommer. Blir nog en trevlig kväll.


* sötnos * :]


Skål då!    


 

Av Ida Lindh - 17 juni 2010 21:18

Jag och brorsan har varit ute och bättrat på brännan lite grann. Har varit otroligt skönt väder hela dagen. Imorgon blir det upp tidigt och fara iväg och fixa lite mer "ärenden" plus handla, hehe. På eftermiddagen kommer folket också, längtar!


Nu ska jag slå på en film och bara njuta av tillvaron.


Ha det bra!   




Av Ida Lindh - 17 juni 2010 17:26

Nästa vecka blir det en till tatuering. Ska börja på vänstra axeln och ner över armen. Sitter och kollar efter lite motiv och så. Tror jag vet hur jag vill ha den nu :)

Kommer bli skitsnyggt! Nu ska jag passa maten och ropa in dom andra.


 

Av Ida Lindh - 17 juni 2010 12:38

Så var det ny dag igen. Har sovit som en gris inatt, fast med ett leende på läpparna ändå ;) Vilka drömmar jag har haft, haha herregud. Fast får mina infall att det kanske har hänt honom nått. Nu menar jag absolut inte barnungen, han skiter jag fullständigt i ! :) Nej en helt annan. Längesedan vi pratades vid nu, men drömde ändå om han inatt.


Han var en speciell kille på många sätt. Hade det bra jobbigt där ett tag men han förstog mig precis, tog hand om mig, vi grät i varandras armar. Är så tacksam att han fanns där för mig då och gjorde vad han kunde på sina sätt <3


Till helgen bjuds det på i alla fall på finbesök plus en fisketur. Ska bli jätteroligt. Så längesedan nu, får se vart vi åker och hur pigg vi är på lördag. Sedan till veckan blir det en resa bort ifrån byhålan, skönt som fasen :)


Nu ska jag göra frukost till pojkarna här, den sötaste av dom ligger fortfarande och sover sött :] så himla gullig


Vi hörs senare kanske! Ha en bra dag :)


 

Av Ida Lindh - 16 juni 2010 18:23

Så har man skaffat sig en till blogg då, den andra är lösenordsskyddad sedan 2 månader ungefär och kommer förbli så.


Nu känns det som att sommaren äntligen är här i alla fall, kan inte bli mycket bättre. Är massa roligheter inplanerade med skönt folk. Kommer bli en perfekt sommar detta. 


Idag har jag varit i Mjölby och fixat med massa saker, mycket på gång men helt klart värt det ;) Alla får ju sitt ..


Nu ska jag dricka några kalla med folket. Hörs!





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards