Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Kick offen + finbesök =)

Av Ida Lindh - 26 augusti 2010 02:57

Hej på er!


Oj vad jag hunnit med mycket idag, helt sjukt. Hade ställt mitt larm på 08:00 imorse eftersom jag skulle ringa sjukgymnastiken och fråga när jag hade tid där. Men somnade om och Johnnie väckte mig, sicken tur säger bara jag. För hade tid klockan 10:00 där så vart springa över och väcka mammsen. Käkade lite frukost snabbt och åkte iväg.


Idag la vi upp mitt schema för kommande veckor. Det var jobbigt som bara den med vissa övningar. Men jag tror nog att det ska funka. Ska träna 2 gånger själv nu nästan vecka och sedan med min sjukgymnast. Jag hoppas jag slipper få jätteont nu av träningen. Känner av det lilla vi gjorde idag, uscha..


Efter träningen åkte jag hem till mig en sväng. Matade kissarna och plockade undan lite, samt tog fram lite finkläder och skor. Hem till mammsen och slänga i sig lite mat och sedan åkte vi iväg till Ljungsbro på Oriflames Kick off. Jättetrevligt var det, men lite väl långt. Bara en paus emellan allt så man hade lagomt ont i arslet sedan, haha. Men både jag och mamma fick varsin goodiebag med fina grejer i, älskar den där nya läppsaken man fick, typ 3 i en, aja skitsnyggt blir det ;)


Kom hem ungefär vid 10 och då hade Marre hunnit vara hos mig några timmar, hehe. Så vi gjorde oss iordning och gick bort till Johnnie. Vi satt där och surrade och tog nån öl med han och granis och kom hem för nån timme sedan.


Imorgon ska vi till Mjölby och fixa lite till Marre gumman, jag hoppas verkligen detta går vägen nu :) Nej nu måste vi sova, vart ett ganska långt inlägg, haha så det kan gå ;) Godnatt på er!


  Johnnie Edvardsson   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lindh - 5 juni 2011 18:06

Varför ska jag vara sjuk och ligga här inne medans alla andra är ute och roar sig och har kul i det fina vädret? Skapligt less på att ligga här kan jag lova..   Vart ett långt sjukhusbesök, 5 timmar tror jag. Dom tog massa prover och sedan skulle...

Av Ida Lindh - 4 juni 2011 17:44


Här skrivs det inte mycket. Kanske man skulle passa på nu då medans man är sängliggandes. Legat här i 5 dagar nu och börjar kännas tröttsamt. Vill bara att det ska bli tisdag så jag kan åka till kvinnokliniken. Blir det värre så åker jag in till akut...

Av Ida Lindh - 8 maj 2011 14:19

Nu ska vi se om det blir någon ordning på håret, så grymt less på det. Funderar på att klippa av skiten. Men får se hur färgen blir nu då *håller tummarna*  :)   Annars så har det varit noll sömn inatt, klev upp för en stund sedan. Johnnie och ka...

Av Ida Lindh - 1 maj 2011 16:42

Satan i gatan vad mätt jag är nu. Tror nästan jag lägger mig och sover en stund.   Gubben sitter och grejar med någon radiostyrd bil, haha. Själv så gillade jag den radiostyrda pippin som brann upp, det var extremt roligt.   På tal om roligt,...

Av Ida Lindh - 30 april 2011 11:44


Ja idag är det valborg och Marlenes födelsedag, så nu är hon 20 år lillknärtan!   Jag undrar vart alla år tar vägen, nyss var vi så små och livet så enkelt. Men många roliga minnen har vi hunnit samla på oss. Synd att det inte kunde vara med en k...

Ovido - Quiz & Flashcards