Alla inlägg den 9 november 2010

Av Ida Lindh - 9 november 2010 19:59

Hejsan!


Det va ett tag sedan. Man har så mycket annat för sig än att häcka vid datorn, och framförallt blogga, hehe. Men jag mår bara fin fint i alla fall :)


Livet känns underart just nu :) Är så glad att jag har min Johnnie. Han får mig att må så himla bra.


Inatt kom det snö också. Masssssor med snö. Kallt och jobbigt. Men ändå mysigt på ett vis. Det känns så extra mysigt att ligga inne och kolla på film med hjärtat.


Väntar på att han ska komma hem nu. Marre och marcus är och byter däck på bilen. Vi åkte ner på byn förut, inte det lättaste med sommardäck, haha. Fan va vi snurrade runt.


Nej nu ska jag blåsa håret och kolla om jag hittar något gott. Kanske ett par bullar? Bakade över 200 stycken här om dagen. Det uppskattades av både, gubben, mammsen och min kära granne =)


Men ja, jag hoppas allt är bra med mina få läsare jag har här :)


Ska försöka uppdatera lite oftare.


  Älskar min Johnnie !

Ovido - Quiz & Flashcards