Alla inlägg den 26 november 2010

Av Ida Lindh - 26 november 2010 09:08

Godmooorgon!


Idag kom man upp i tid. Förvånad själv att jag ens klev upp. Men svårt att somna om när älsklingen åkt. Blir så tomt. Han är och handlar med mor sin. Så gick över till min egen nu. Hon sover fortfarande, så ska göra ett tappert försök att väcka henne igen. Här ska det tas ner julgrejer från vinden och börja pynta. Hemma hos mig har jag redan tjuvstartat. Är bara lite dukar o sånt kvar som ska strykas. Tror jag struntar i julgardiner i år. Dom är bara jobbigt att sätta upp och sedan ta ner.

Nej pynt räcker gott och väl tycker jag =)


Kan ju bara meddela att kylan ute är fruktansvärd, hugaligen.. Va hos gubben hela dan igår. Vart en sväng på östenssons och inhandla middag. Sedan gjorde jag och hjärtat tacos o såg film. Somnade tidigt, skönt som bara den.


Idag blir det fara en sväng till Mjölby också. Måste handla hem lite mat o sånt som kan vara bra att ha. Ser ut att bli en lugn helg annars. Folk tjatar att jag ska med på parken ikväll och dansa men får se hur jag gör. Är inte sugen alls på att dricka ikväll. Måste slagit skallen i något hårt, haha ;)


Nej nu väcka mamma! Eller iaf försöka.


Trevlig helg =)


Älskar min Johnnie - Du är det bästa jag har hjärtat!


Ovido - Quiz & Flashcards