Alla inlägg den 20 december 2010

Av Ida Lindh - 20 december 2010 18:50

Ingen bra kombination,.. men man måste ju. Mycket som ska ordnas såhär innan jul.

Satt ju såklart igår och funderade när jag skulle få besked angående lite tragiska händelser sedan i maj tro jag det va? Aja, ser ut att gå vägen i alla fall. Skulle vara den bästa julklappen. Min telefon dog ju såklart så hoppas dom ringer upp imorgon igen :)


Ska bli skönt att få det där ur världen. Tur man har en trygg och stabil tillvaro just nu. Ibland är man dum och blind, därav jobbiga saker man måste gå igenom. Men det hade inte varit snällt mot mig själv att strunta i hur "den dära" betedde sig den dagen. Helt oacceptabelt.


Men men, det blir bra allting till slut =) Just nu sitter jag och inväntar min gubbe. Han skulle ringa när han var påväg hem så jag kan börja med middagen - Tacos! :)

Så gott. Hungrig som bara den är jag så hoppas han kommer snart.


Nej, ska ta alvedon och lägga mig o läsa lite. Varit en jobbig dag. Blir vila i mellandagarna vill jag lova.


Ha det bra! :)


Älskar min Johnnie mest av allt! <3<3<3


 

Ovido - Quiz & Flashcards