Alla inlägg den 30 december 2010

Av Ida Lindh - 30 december 2010 03:56

Hejsan.


Ja här sitter man vaken mitt i natten. Haft svårt att sova i många nätter nu. Är den månaden på året då det är mycket som stör och spökar i skallen. Inte blir det bättre av att folk håller på heller. Så jobbigt att man inte kan skriva av sig allt här.

Vet att en viss person snokar och försöker snappa upp information till sin fördel.


Funderar på att starta upp en helt ny blogg som jag ska föröka skriva i varje dag. Så vet ni vad som händer i mitt liv och jag får en chans att rensa tankarna och få lite respons :) Frågan är ju bara, lösenordsskydd eller inte? Ja det tåls ju att fundera lite på. Men tror det är bästa lösningen faktiskt.


Annars förutom min sömn och lite övriga saker så har jag aldrig varit lyckligare.

Trivs så himla bra med min Johnnie. Han är verkligen världens bästa <3


Snart börjar man i skolan också. Lite nervöst faktiskt. Men ska nog gå bra.

Kommer ju gå i samma klass med ett och annat bekant ansikte så =)


Nej gud,. klockan är 04:00. Lite sömn skulle inte sitta helt fel.


Ha det bra så hörs vi! =)


Älskar min Johnnie mest av allt! <3<3 Det finns ingen som du hjärtat <3

Av Ida Lindh - 30 december 2010 03:44

Tänkte tipsa om en superbra sida där man kan få skraplotter helt gratis =)


Dom listar hela tiden nya sidor där du kan få lotter gratis, oftast behövs bara en registrering, dessutom får du också rabatter om du tänkt köpa lotter online.


Personligen gillar jag triss bäst, är väl för att jag oftast vinner på dom.

Hoppas man nån gång kanske kan få en större summa ;)


Så här har ni länken till deras hemsida: http://www.gratisskraplott.se


Här är också en till väldigt bra sida: http://www.bingohistoria.com


 



Ovido - Quiz & Flashcards