Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Ida Lindh - 6 juli 2010 19:24

www.24.se har dom supersnygga och prisvärda laptopväskor. Ska klicka hem en så fort jag fått min nya dator. Är perfekt så man slipper repor och diverse när man ska ta med sig datorn !


Jag gillar speciellt dom svarta väskorna.


Här har ni länk till sidan http://www.24.se/laptoptillbehor/laptop-vaskor-c-570-1.aspx


 

Av Ida Lindh - 6 juli 2010 18:31

Hej på er!


Hoppas alla har det bra i värmen. Jag vaknade imorse av att Jossan ringde, hon var påväg hit så bara till och kliva upp =) Gjorde iordning lunch till oss, vart korvstroganoff, mumma ! Sedan skulle hon hem och passa sina bröder så jag passade på att städa upp lite här hemma. Så nu är det gjort också, skönt som tusan!


Annars har vi suttit här hemma hos mig hela dagen. Käkat jordgubbar och garvat åt allt folk, HAHAHAHA!! Vissa tar ju helt klart världspris, men inte är vi negativ till det inte. Alltid värt att få sig ett gott skratt, eller vad säger du stumpan ?


Ikväll blir det filmkväll. Vi ska se på bert-stjärt och skratta lite till. Längesedan man såg på det, ojoj :P Måste göra någon middag också, känner mig hungrig igen, sataaannn.


Aja, ha det bra. Puss hejs!

Ovido - Quiz & Flashcards