Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Ida Lindh - 9 juli 2010 23:37

Hellu


Satan i gatan vad trött jag är. Gick en prommis förut bort till mamma och dom andra. Kidnappade med mig syster hem som sällskap, haha ;) Så hon sover kvar här. Ska hjälpa henne med lite färgning och grejs imorrn. Tror vi strax ska lägga oss, både är lika trött, haha. Men ska kolla klart det sista på filmen också.



Ha det bra!


 

Av Ida Lindh - 9 juli 2010 11:11

Hej hej !


Sablar vad veckorna rinner iväg, redan fredag igen. Klev upp bara för en liten stund sedan. Någon ringde på hemtelefonen men självklart hann jag inte svara. Man är ju inte speciellt snabb i kroppen första timmarna efter man vaknat. Men går nog till sig snart. Hatar bara känslan av hopplöshet som kommer ibland. Blir det någonsin bra ?


Sedan finns det folk som tycker man är LAT och Handikappad ? Och ha roligt åt det ? Kom bara och tänka på att han den "DÄRA" skrev så till mig. Men det är ju bara ännu ett tecken på låg hjärnkapacitet. Vet att du läser detta så kan meddela att du får passa på att läsa nu, för sedan lösenordsskyddas bloggen. Har så mycket på gång nu och vill ju inte att alla ska veta allt precis ;)


Men skit i det där nu. Jossan kom nyss förbi med sin dator. Hon skulle bara bort och lämna sin lillebror på dagis. Får se vad vi hittar på. Själv funderar jag på en storstädning om nån timme, sounds good =)



Jossan kom precis tillbaks. Nu nu blir det lite skvaller och skratt innan jag sätter igång med städningen. Ha en bra dag !


Ovido - Quiz & Flashcards