Direktlänk till inlägg 24 juli 2010

”That which we do not confront in ourselves we will meet as fate.”

Av Ida Lindh - 24 juli 2010 20:25

Hejsan.


Har tagit en lite rensning här på bloggen. Ska försöka skriva här lite oftare nu. Vet att Anna vill det, hehe ;) Förresten Anna, den andra har jag skrivit lite i. Sådant som inte går att skriva här you now.


Förövrigt så sitter jag här och känner mig helt hjärndöd. Nästan noll sömn på 3 dagar, sedan inatt fick jag nog. En atarax gjorde susen. Sov till 16:00 ungefär idag. Välbehövd sömn, men känner mig ändå lika trött. Men förhoppningsvis vänder det nu om jag somnar i tid ikväll. Skallen måste få ta igen sig efter allt.


Mycket som händer och sker hela tiden. Men är också en kort beskrivning av mitt liv, kaotiskt. Men samtidigt, livet kan ju inte stå still heller.


Mycket man skulle vilja skriva. Men besparar det till den andra bloggen. Där man vet att ingen snokar. Där kan man skriva dom mest personliga saker och vad man gör/gjort och vad som händer, haha. Nog bra många som är sugen att ha lösenordet dit. Men tjiii !! Bara en person som har det, och där stannar det med.


Nu blir det en dusch. Sedan ska jag plocka undan lite. Kanske skriver lite senare. Ha det bra!


Är otroligt glad för alla personer som ställer upp ! Familjen, Jossan, Anna ! Ni är guld värda <3<3

 
 
Anna

Anna

24 juli 2010 21:21

Wii, då må jag gå in där och kika nu då =) Tänkte faktiskt fråga dig när du hade tänkt skriva där igen, hihi. Sötgumman

http://www.desenastetankarna.blogg.se

 
Ida Lindh

Ida Lindh

24 juli 2010 21:25

Ja det må du göra ;) Måste kika in i din blogg oftare med =)=) Kram gumman

http://www.Idalindh.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lindh - 5 juni 2011 18:06

Varför ska jag vara sjuk och ligga här inne medans alla andra är ute och roar sig och har kul i det fina vädret? Skapligt less på att ligga här kan jag lova..   Vart ett långt sjukhusbesök, 5 timmar tror jag. Dom tog massa prover och sedan skulle...

Av Ida Lindh - 4 juni 2011 17:44


Här skrivs det inte mycket. Kanske man skulle passa på nu då medans man är sängliggandes. Legat här i 5 dagar nu och börjar kännas tröttsamt. Vill bara att det ska bli tisdag så jag kan åka till kvinnokliniken. Blir det värre så åker jag in till akut...

Av Ida Lindh - 8 maj 2011 14:19

Nu ska vi se om det blir någon ordning på håret, så grymt less på det. Funderar på att klippa av skiten. Men får se hur färgen blir nu då *håller tummarna*  :)   Annars så har det varit noll sömn inatt, klev upp för en stund sedan. Johnnie och ka...

Av Ida Lindh - 1 maj 2011 16:42

Satan i gatan vad mätt jag är nu. Tror nästan jag lägger mig och sover en stund.   Gubben sitter och grejar med någon radiostyrd bil, haha. Själv så gillade jag den radiostyrda pippin som brann upp, det var extremt roligt.   På tal om roligt,...

Av Ida Lindh - 30 april 2011 11:44


Ja idag är det valborg och Marlenes födelsedag, så nu är hon 20 år lillknärtan!   Jag undrar vart alla år tar vägen, nyss var vi så små och livet så enkelt. Men många roliga minnen har vi hunnit samla på oss. Synd att det inte kunde vara med en k...

Ovido - Quiz & Flashcards