Alla inlägg under december 2010

Av Ida Lindh - 12 december 2010 15:47

Nu såhär innan jul tänkte jag köra på en storrensning här hemma i lägenheten.

Har på tok för mycket prylar som ligger och tar plats. Tänkte skänka bort rubbet.


Det är ju bland annat kläder som en viss person köpte på ullared och glömde kvar. Men dom köptes ju för mina pengar så tänkte skänka bort dom :)

Sedan har vi ju en förgasare (FÖRGASSSSARE) som ligger och skräpar, den skänks bort till och med onsdag, sedan slängs den. Har även massa andra prylar, en laptop men det tänkte jag ge bort till syrran tror jag. Sedan är det hur mycket mer kläder som helst, kanske jag ska lägga ut en annons på allting på blocket? För vill ha iväg alla saker relativt snabbt. Så har jag en stor svart byrå och lite andra möbler med.


Tänkte göra om ordentligt i lägenheten, gillar inte när det är för mycket saker. Kanske det finns andra som har bättre användning för dom, och då blir ju jag bara glad =)


Förövrigt så fyller älskade syster yster år idag. Hela 16 år :) Så grattis till henne :)


Är hos mamma nu med Marre och Jossan. Blir tårta senare.


Va på Öb och bytte parfymen till syster. Kul och åka 4-hjuling med gubben, wihoo :D Ska lära mig och köra jag också nån dag. Men nu är det så kallt ute igen, brrr.


Firade 4 månader med hjärtat igår. Älskar han bara mer och mer för var dag som går. Ingen har någonsin fått mig att känna såhär förut. Han är den absolut bästa som finns. Ställer alltid upp på mig, tar hand om, är snäll. Talar om hur mycket han älskar mig, och hur glad han är som har en så fin tjej <3 Ja, ni kan ju förstå vad den mannen får mig att må bra =)


Nu ska jag göra lite annat. Men är det någon som är intresserad av lite saker så hör gärna av er. För får jag inte bort allt innan jul så måste jag tyvärr kasta bort det.


Älskar min Johnnie mest av allt! <3

Av Ida Lindh - 8 december 2010 18:44

Så blir jag bara lyckligare =)


Livet är så underbart just nu.


Älskar dig Johnnie - mitt liv, mitt allt! <3


och ska försöka bätta mig med bloggandet :]


Jag hoppas alla som läser mår bra. Nu ska jag i alla fall kolla på ung och bortskämd. Sedan blir det myspys med gubben min.


Ha det bra =D

Ovido - Quiz & Flashcards