Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Ida Lindh - 8 mars 2011 16:41

Då var man hemma efter denna skoldag då. Helt slut i skallen av allt folk som ska gapa hela tiden. Fattar inte vad problemet är, antingen är dom speedade på något eller bara född såna. Oavsett hur jävla jobbig som helst - hjärnblödning nästa!!


Hämtade ut paket på vägen hem. Det var mitt silverschampoo + balsam som hade kommit. Så återstår att se om det är bra. Men läste runt lite på nätet och skulle ju tydligen vara det. Mitt nattlinne hade kommit med, lika fint som på bilden. Är helnöjd ! Älskar sovkläder alltså :)


Nu hade jag tänkt och vila en stund så kanske denna mardrömsvärk i skallen går över. Johnnie är ute med Granis och kör sönder bilar på någon bana. Skojsigt .. haha dom där med smör på alltså .. :P


Jaa, men säger så heeey!


   

Av Ida Lindh - 8 mars 2011 12:27

Hittade precis en sida med grymt snygga och billiga smycken http://www.loulou.se/


Vart förälskad i detta halsband, 49:- endast :)

Fanns ju hur mycket mer som helst också. Så ska ta och kolla igenom den nu när det är lite ledig tid.


Dom har även en facebook sida, den hittar ni när ni söker på loulou.se Så in och gilla nu! :)


  



Av Ida Lindh - 8 mars 2011 11:19

Hallåj!

 

Då sitter man i skolan igen då. Känner mig utvilad och pigg, skönt som fan! Har precis förtärt frukost, caféets baugett och en cola, nyttigt och bra ;P Men vad gör man inte för att klara av skoldagen ? ;)

 

Nästan klar med grupparbetet också, vi skriver om hemorrojder. Haha mycket intressant. Annars har jag bara 1 inlämning kvar och känns grymt skönt. Är härligt att det går så bra i skolan, har fått VG på allt tror jag ? Ah men en härlig känsla. Man får liksom upp självförtroendet lite när det går så bra

 

nej men nu ska jag fortsätta, hörs senare!


14/3 måndagen 16:30

Ovido - Quiz & Flashcards