Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Ida Lindh - 7 mars 2011 20:03

Hejsan! :)


Tänkte jag skulle göra en ny kategori med lite gratistips och annat skoj. Första tipset är för alla tjejer och jag tycker att sidan har gjort det bra som verkligen fått igenom detta. Nämligen gratis tamponger till alla tjejer hemskickat gratis varje månad. Hur kanon är inte det då? Fick min första förpackning idag, skitsnygg design! :) Sidan hittar ni här:


http://www.tamponsforfree.se/Om-tampons-for-free.aspx


Dessutom hittade jag som är glassälskare en kanongrej på facebook idag. Gillar man siaglass sida på facebook får man en kupong hemskickad till att hämta ut en valfri förpackning 0,5 liter berte glass, mums! :)


Kommer att tipsa om fler saker också när tid finnes!


Just nu rä jag smått stressad och sitter med ett skolarbete och lagar mat samtidigt. Dessutom ska jag inna med lite annat emellan. Ny skolvecka imorgon. Tur man är ledig varje måndag, underbart!


Fick hem lite paket idag. Ett ursnyggt linne och världens bästa ansiktsprodukter. Neutrogena och garnier pureskine är verkligen att rekomendera! Aldrig har mitt ansikte varit så bra som nu. Det hjälper hur bra som helst om man har problemhy.


Nu önskar jag er en fortsatt trevlig kväll! :)


   

Ovido - Quiz & Flashcards