Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

Några dagar sedan nu

Av Ida Lindh - 3 mars 2011 15:12

Hej på er!


Ja nu var det ett antal dagar sedan jag skrev. Har varit fullt upp kan jag lova. Men får berätta lite om vad som hänt i helgen och veckan. I Lördags åkte jag och Sandra till Linköping och fyllde på våra garderober rejält. Hittade massa fint. Vart en visit in på IKEA också där jag hittade lite smått och gott till hemmet. Vi åt kinamat och hade en riktig mysdag, jättetrevligt!


Pojkarna våra har väl mer eller mindre bosatt sig i garaget så vi har fått hitta på lite själva. Men det gör ju inte oss något. Här om kvällen pysslade jag ihop löshåret på Sandra och det tog väl cirka 3 timmar. Så har vi rensat ut alla kläder och bytt lite med varandra. Det är ju mycket roligare än att slänga. Man blir glad om någon annan kan ha nytta av det som inte används eller som egentligen skulle ha slängts :)


Så skulle få lite mer av henne i helgen, skojsigt. Har rensat en hel del själv med. Hittade lite jag la undan till Jossan med. Är ju saker man aldrig kommer i själv igen, haha.


Annars är det fullt upp i skolan. Är riktigt mycket nu alltså. Prov, inlämningar, uppgifter ja jag vet inte allt. Så har en inlämning tills imorgon plus ett prov jag ska göra. Har inte sovit något natten mot idag heller. Kollade på klockan sista gången vud halv 3 och klev upp vid 5. Så känner mig väldigt konstig i skallen just nu. Tror jag ska vila en stund och sedan sätta igång med skolarbetet.


Men ja, nu vet ni lite vad som hänt sista tiden. Jag har inte dött eller glömt mig blogg :)


Ha det bra, heeeeejpa!


Lägger upp en bild på en söt liten sak jag köpte här om dagen =)


 

 
 
Linnea Montazami

Linnea Montazami

5 mars 2011 01:02

Muuums! va gott det ser ut :D

http://www.nattstad.se/babiiee01

Ida Lindh

5 mars 2011 12:52

Ja visst gör det, måste göra sånna! :D:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lindh - 5 juni 2011 18:06

Varför ska jag vara sjuk och ligga här inne medans alla andra är ute och roar sig och har kul i det fina vädret? Skapligt less på att ligga här kan jag lova..   Vart ett långt sjukhusbesök, 5 timmar tror jag. Dom tog massa prover och sedan skulle...

Av Ida Lindh - 4 juni 2011 17:44


Här skrivs det inte mycket. Kanske man skulle passa på nu då medans man är sängliggandes. Legat här i 5 dagar nu och börjar kännas tröttsamt. Vill bara att det ska bli tisdag så jag kan åka till kvinnokliniken. Blir det värre så åker jag in till akut...

Av Ida Lindh - 8 maj 2011 14:19

Nu ska vi se om det blir någon ordning på håret, så grymt less på det. Funderar på att klippa av skiten. Men får se hur färgen blir nu då *håller tummarna*  :)   Annars så har det varit noll sömn inatt, klev upp för en stund sedan. Johnnie och ka...

Av Ida Lindh - 1 maj 2011 16:42

Satan i gatan vad mätt jag är nu. Tror nästan jag lägger mig och sover en stund.   Gubben sitter och grejar med någon radiostyrd bil, haha. Själv så gillade jag den radiostyrda pippin som brann upp, det var extremt roligt.   På tal om roligt,...

Av Ida Lindh - 30 april 2011 11:44


Ja idag är det valborg och Marlenes födelsedag, så nu är hon 20 år lillknärtan!   Jag undrar vart alla år tar vägen, nyss var vi så små och livet så enkelt. Men många roliga minnen har vi hunnit samla på oss. Synd att det inte kunde vara med en k...

Ovido - Quiz & Flashcards