Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Ida Lindh - 2 februari 2011 13:42

Är ju inte min starka sida, hehe. Är ju så mycket runt omkring nu så tiden finns ju knappt til att sitta vid datorn. Kliver upp tidigt som fan varje dag och går i skolan. Sen när man kommer hem är det läxor och plugg. Så man är lagomt slut när kvällen kommer.


Nu är i alla fall jag och Johnnie sambos på papper snart, mysigt =)

Ännu mysigare att vi ska åka och kolla på ett hus i eftermiddag. Jag hoppas det är fint. Isåfall är det verkligen en dröm som slår in. Vi har ju pratat om detta ett tag så både känner ju att det är dags =)


Hoppas också på en förlovning inom snar framtid ;) Snart firar vi 6 månader.


Nu ska jag surra lite med marre, hade sällskap av henne hit idag. Vi har varit på f-kassan o fixat lite. Har bara en lektion idag så vi åker med Martina hem.


Måste ta tag i och ringa lite viktiga samtal med. Finns en person som inom en väldigt snar framtid kommer få smaka på sin egen medicin. Kommer bli en riktig överaskning för vederbörande. Haha kommer bli helt underbart ;) Jävlas man med mig och min familj får man det gånger 10 tillbaks minst. Kom ihåg att kunskap är makt, en STOR sådan ;) Ni vet inte vad ni gett er in på, men ni ska få se. Sanna mina ord..


Älskar dig mest av allt Johnnie - Finns inte nog med ord som kan beskriva min kärlek till dig <3

Ovido - Quiz & Flashcards