Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Ida Lindh - 24 februari 2011 17:32

Har varit sånt jävla strul med att flytta bredbandet och telefon så det finns inte!

Men nu så äntligen löste det sig :) Ska bli jävligt sdkönt att få tillbaks bredbandet, det här mobila är inte roligt att sitta på. Lägger av hela tiden, dålig signal, ladda ner nånting tar tusen år .. Är jätteroligt när man sitter och gör något viktigt och sedan försvinner signalen o man får göra om allting.


Men så nu ska det lösa sig. Väntar just nu på att lasagnen ska bli färdig. Har varit och postat lite brev och hälsat på mamma också. Herregud vilket folk det finns, finns erkligen inga gränser för vissa. Det man inte visste om sig själv vet ju andra bättre.

Man behöver inte ens presentera sig för främlingar längre, alla "vet ju redan allt"

Haha, ja jag säger då det. Tur att man aldrig sjunker till deras nivå.


Känner sån press också. Har världens jobbigaste uppgift, en inlämning dessutom och har fastnat totalt. Hur folk uppfattar mig i olika situationer, ja hur fasiken ska jag veta det ? Är ju en uppgift där man inte ska fråga folk heller så inte det lättaste. Men får tro gott om mig själv och skriva vad jag tror. Hehe.


Blir fullt upp hela helgen också. På Lördag ska jag vara med Sandra och åka till Linköping en sväng o lite annat. Sedan på söndag fixa släpvagn och flytta massa möbler. Hämta Johnnies crossar och allt annat i garaget. Måndag är det möte i Motala. Ja se där. Känner på mig att det blir plugga färdigt alla uppgifter ikväll.


Nej nu ska jag kolla till maten. Ha det bra! =)


 

Ovido - Quiz & Flashcards