Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Ida Lindh - 7 februari 2011 22:43

Godkväll!


Har pluggat inför provet mest hela kvällen så nu tänker jag ta det lugnt :)

Jag hoppas verkligen att jag klarar det på onsdag, håller tummarna. Och för att Martina ska friskna till så hon inte missar det.


Idag har jag varit till sharpman med mamma och peter en sväng. Hittade ett fint halsband till Tildy. Sedan var jag till lägenheten och hämtade lite saker, sedan hem hit o rensade lite och vek tvätten. Har tvättis imorgon igen, suck. Katterna alltså,.. eller Mimmi rättare sagt,..


Men men, det är ju som det är. Vart i alla fall beviljad csn så ska om jag hinner imorgon in till körskolan och köpa ett sånt där paket. Vet inte vilket jag ska ta heller, hmm. Men kanske det med 10 lektioner och där allt annat ingick. Det verkar bra. Då är det bara halkbanan man får betala själv efteråt. Kommer bli underbart när man är färdig med körkortet ! Vilken frihet verkligen !


Tänkte jag och gubben skulle kolla på solsidan nu innan vi lägger oss.


Lägger in en bild jag pysslade ihop på gubben här om kvällen =)


Ha det bra! Puss & kram


Älskar dig mest av allt min snuttis <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards