Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Ida Lindh - 2 oktober 2010 17:46

Annars så håller jag och syster på att bakar bullar :) Väntar på att degen ska jäsa färdigt och mamma komma hit med kaveln. Så vi passade på att käka middag nu medans vi väntar.


Igårkväll va jag med gubben. Vart någon öl och se på film. Sovit som en stock hela natten, välbehövligt.


Imorgon måste jag fixa med massa papper till mötet på måndag. Jippie....

Men jag måste ju om det ska hända något med det där. Ska bli skönt när allt är över.

Känns som att jag har bättre saker att lägga min energi på. Men samtidigt ska inte folk få beté sig hur som helst. Tur att fler och fler börjar reagera nu. Man är inte ensam i det här.


Ska plocka undan lite nu innan vi sätter igång med bullarna =)


Ha det bra!


Förresten, dom som vill ha lösen till alla skyddade inlägg får skicka ett PM på facebook. Är bara VISSA som får det. Alltså inte ytliga vänner, folk som bara vill snoka och sedan snacka vidare, ja ni fattar :)


Sedan vill jag bara säga att Johnnie är det bästa som har hänt mig.

Den pojken får mig att le varje dag och känna mig speciell.

Du är underbar hjärtat. Många goda bullar ska du få sedan ;)   


 

Av Ida Lindh - 2 oktober 2010 17:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards