Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Ida Lindh - 24 oktober 2010 18:44

Hej på er!

 

Har legat sjuk i över 1 vecka. Rent ut sagt vidrigt. Men nu så jävlar har det äntligen vänt.

 

Va på fest hos gubben min igår. Massa roligt folk, hehe. Men gubben har gjort sig illa på foten. Inte bra med 4-hjulingar alltså ... tycker så synd om honom. Så va tvungen att gå dit o kolla hur det va med honom. Stannade kvar till nu i eftermiddags.,

 

Nu sitter jag hemma hos mig. Marre kom igår, så nu ska hon bo här med mig, mysigt =)

 

Funderar på att ta ett bad och så snart. Sedan vandra bort till gubben min. Va så skönt att träffa honom igår. Varit utan varandra så länge ju. Han är den gulligaste som finns mitt hjärta <3 Är så kär i honom :)

 

Ha det bra hörrni! =)

 

Du är det bästa jag har Johnnie!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards