Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Ida Lindh - 13 oktober 2010 16:14

Hej på er!


Helt slut för tillfället. Skulle egentligen sklivit upp vid 8 imorse, lamret ringde o gubben sa till mig flera gånger. Han åkte iväg och jag somnade om, hehe. Så vaknade av världens panik vid 10. Men hann med och träna iaf. Sicken tur alltså.


Gick bra på sjukgymnastiken. Sedan vart det middag på donken, haha. Klantigt av dom. Handlade mat för 42 kr och lämnade fram 50 kr, fick tillbaks 42. Så det kostade mig 8 spänn. Undra vad den killen hade för betyg i matte ... men jag klagar icke. Sedan skjutsade mammsen hem mig. Fick mina tröjor idag, så fina :)


Slingade håret mitt igår. Vart kopparaktigt, men gillar det. Men ska slinga om det om nån månad eller så. Håret måste få vila. Är ju ändå blekning. Det gillar inte mitt hår om man kör för tätt inpå. Så nu får det vara såhär, men fint det med ju. Tycke Johnnie med =)


Suck, fick en lapp i bredlådan. Dom ska tydligen greja med massa rör och ledningar imorgonbitti klockan 07:00. Så denna kväll innebär alltså städning av kök och röja undan så dom kommer åt nedanför diskbänken. Har en jäkla stor disk, så lika bra o ta itu med den ikväll. Dom kommer ju även stänga av vattnet så passar på och slänger in en maskin tvätt när jag skrivit klart här.


Mamma ska på operation imorgon med. Stackarn är så nervös. Hon kommer ju inte bli nersövd. Utan nerdrogad typ. Dom ska tömma hela armen på blod och sedan skära i den. Uhhh, ryser när jag bara tänker på det. Så förstår att hon är nervös och orolig. Men jag kommer vara med henne. Vet inte om jag får vara med hela tiden men hoppas på det. Hon behöver ju stöd i det här. Har fixat så hon kan lyssna på musik medans med min mp3. Kanske det hjälper lite.


Men lika bra o sätta igång med alla tråkigheter. Ha en bra kväll!


Du är det bästa jag har Johnnie!  



Ovido - Quiz & Flashcards