Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Ida Lindh - 12 oktober 2010 13:47

Hejsan!

 

Ja dagen började väl inte allt för bra. Så jävla less. Fel och tänka sig för då bara ? Men nää. Men du ska få höra sedan vill jag lova.

 

Annars sitter jag hemma hos mamma. Precis beställt en ny dator med mobilt bredband, yaaay! Det kommer bli till bra användning sedan när man börjar skolan. Mycket bra. Så nu hoppas jag dom levererar den fort som attan :D:D:D

 

Ska hjälpa mammsen städa lite nu o så. Sen hem och ta hand om tvätten. Ikväll blir det vara med mitt älskade hjärta <3

Tycker om han så fruktansvärt mycket. Igår var det 2 månader sedan vi träffades. Eller ja vi träffades ju innan, men har varit med honom sedan det datumet, myys :)

 

Dags o göra lite nytta. Ha det bra! Eller ja vissa av er som läser.

 

Finns ju dom som bara kan dra nånting över sig. Usch alltså.

Kromosomfel ... ni borde få betala mer skatt för att vi snygga ska få stå ut med ert fula utseénde. Sen fetkossan som också skulle få betala dubbel biljett på tåg, bussar osv. Va fan, tar man upp 2 platser ska man ju betala för sig.

 

Jag borde sitta i regeringen ... landet skulle bli underbart !

 

Här har ni datorn förresten! Hejpa

 

Och Johnnie - du är sååå fin. Världens finaste pojkvän! <3

och bara MIN!

  

Ovido - Quiz & Flashcards