Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Ida Lindh - 10 oktober 2010 20:44

Hej på er!


Lite bråttom just nu så blir ett snabbt inlägg.


Jossan sov här från igår till idag. Dagen spenderades borta i gamla skänninge på sommarkattens dag. Åh så söta missar, man vill ju bara ta hem allihop. Vilket enormt jobb hon gör som har hand om allt. Kunde inte köpa med mig någon katt så fick istället köpa lotter och lite annat och stödja dom iaf :) Sedan när det där var slut så gick vi till östenssons och inhandlade middag. Gjorde kotletter, strips och sås. Muuuums! Sedan vart det hallonpaj och vaniljsås till efterrätt. Vi kollade på en gammal serie innan vi la oss. Va vaken till kanske 4 imorse. Självklart strular det med sista delen, så typiskt :/ men ska försöka fixa det dära.


Idag har vi bara tagit det lugnt. Sov länge, skönt som fan. Så har jag fixat naglarna på mig och Jossan, vart väldigt fint faktiskt.


Nej nu ska jag slänga mig i duschen och sedan göra mig klar och gå till Johnnie. Stressad man känner sig. Måste packa träningskläder med. Träning imorgon.


Ha det bra!!


<3<3 Johnnie - du är den bästa som finns! <3<3

Av Ida Lindh - 10 oktober 2010 13:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards