Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Ida Lindh - 7 oktober 2010 19:46

Hej på er!


Har precis varit och hämtat ut min parfym :) Annars så har det varit en väldigt lång dag ... Vaknade hemma hos gubben av att hans familj kom och hälsade på. Sedan åkte dom och jag gick till mamma. Här var det sanering av kaninburar och diverse. Åhhh gud säger jag bara. Han har blivit jättesjuk av maten vi köpt ute i fivelsta. Dunder är också smittad. Sätter sig i tarmarna på dom stackars djuren. Så nu blir det nog aldrig mer handla mat hos dom.


Sen mot etfermiddagen åkte jag och mamma med frida till kvinnokliniken. Usch stackarn vad mycket ska vara mot henne nu :/:/ tycker så himla synd om henne- Nu får det ta och vända! <3


Mamma skjutsade sedan hem mig så jag lagade mat till mig och Jossan. Kollade på kungarna av tylösand, haha vilka galningar!! Nu sitter jag återigen hos mamma. Försöker fixa en hotmail till micke. Men går segt, jävla skitgrejer att hålla på alltså, haha.


Sedan ska jag gå iväg till gubben min =) Imorgon är det träning som gäller igen. Känner mig faktiskt taggad nu =)


Ha en fin kväll!


Johnnie - Du är det bästa som någonsin har hänt mig! <3

Ovido - Quiz & Flashcards