Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

Sjukling

Av Ida Lindh - 20 februari 2011 21:37

Hej hej!


Hoppas alla mår bra. Själv har jag mått bättre. Misstänker att jag kan ha drabbats av körtelfeber. Inte det roligaste. Alla körtlar i halsen och runtom har svullit upp, ajaj..


Annars är det väldigt skönt med lov :)


Igår var jag till Mjölby med mamma och syster och handla lite kläder och grejer. Hade hittat lite smått och gott i veckan, självklart den dagen då jag hade glömt mitt bankomatkort hemma. Är ju typiskt att man alltid ska hitta fina saker då. Men allt fanns kvar som jag ville ha som tur var :)


Sedan var jag med Jossan en stund och städade undan lite här hemma. Jag fixade naglarna på henne och mig så det vart snygga mönster. Älskar dom där nagellackerna!


Hon var tvungen att åka ganska tidigt men så kom Sandra och grankotten hit så grabbarna lekte i garaget så jag fick umgås med sandra ifred, hehe. Annars går det inte att ha nått tjejsnack ;) Hon fixade sina naglar själv, o vart jättefint :)

Så himla trevlig tjej det där! Hade en riktigt trevlig kväll. Lagade lite mat till oss och killarna och sedan gick jag över till mamma o fixade hennes hår.


Ska till Linköping med Sandra på fredag eller lördag när man fått pengar och inhandla lite kläder. Måste hitta lite nya leggings och jeans. Här har man ju gått ner lite i vikt och det märks ju direkt på byxorna ^^


Men nu blir det kurera sig och vila ett par dagar. Håller tummarna att det är något övergående skit. Har i alla fall lite att sysselsätta mig med. Lärarna har ju inte gjort sina elever sysslolösa på lovet direkt, nej nej. Har 2 inlämningar.. och massa instuderingsuppgifter med mera. Men ska försöka få bort det tidigt i veckan så kan man koppla av sedan.


Ska vila en stund nu och invänta att Johnnie ska komma hem igen.


Lägger in några bilder på 2 halsband jag köpte här om dagen. Så fina! =)


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lindh - 5 juni 2011 18:06

Varför ska jag vara sjuk och ligga här inne medans alla andra är ute och roar sig och har kul i det fina vädret? Skapligt less på att ligga här kan jag lova..   Vart ett långt sjukhusbesök, 5 timmar tror jag. Dom tog massa prover och sedan skulle...

Av Ida Lindh - 4 juni 2011 17:44


Här skrivs det inte mycket. Kanske man skulle passa på nu då medans man är sängliggandes. Legat här i 5 dagar nu och börjar kännas tröttsamt. Vill bara att det ska bli tisdag så jag kan åka till kvinnokliniken. Blir det värre så åker jag in till akut...

Av Ida Lindh - 8 maj 2011 14:19

Nu ska vi se om det blir någon ordning på håret, så grymt less på det. Funderar på att klippa av skiten. Men får se hur färgen blir nu då *håller tummarna*  :)   Annars så har det varit noll sömn inatt, klev upp för en stund sedan. Johnnie och ka...

Av Ida Lindh - 1 maj 2011 16:42

Satan i gatan vad mätt jag är nu. Tror nästan jag lägger mig och sover en stund.   Gubben sitter och grejar med någon radiostyrd bil, haha. Själv så gillade jag den radiostyrda pippin som brann upp, det var extremt roligt.   På tal om roligt,...

Av Ida Lindh - 30 april 2011 11:44


Ja idag är det valborg och Marlenes födelsedag, så nu är hon 20 år lillknärtan!   Jag undrar vart alla år tar vägen, nyss var vi så små och livet så enkelt. Men många roliga minnen har vi hunnit samla på oss. Synd att det inte kunde vara med en k...

Ovido - Quiz & Flashcards