Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Toodiloo

Av Ida Lindh - 21 februari 2011 16:04

Allt bra med er? Själv mår jag bättre idag tack och lov :)


Sov ända till klockan 2, usch får så dåligt samvete. Hela dagen är ju borta nästan. Men ska ta och städa lite snart tänkte jag och börja med någon middag. Stackars gubben har det inte lätt när jag är sjuk och inte orkar laga mat. Lilltuttis <3


Men idag ska vi se till och få i oss nånting.


Ville bara göra en snabb uppdate.


Känns som man har tusen saker att göra, men får ingenting gjort. Värst blir nog nästa vecka. Möten hit och dit. Ska både på den där kvinnofridsgrejen för dom skulle hjälpa mig vidare med en anmälan och lite. Skulle se till att jag fick en bra advokat med mera. Så har jag ett möte på kungshöga också. Det hade varit bäst att tagit redan på måndagen när man är ledig. Får se när dom hör av sig. Så är det ju det gamla vanliga också. Man blir matt i skallen. Men vissa saker måste man bara göra.


För sin egen skull och andras. Jag är inte den som bara står och tittar på direkt. Nej nej, jävlas inte med en norrlänning ;)


Haha nu kom jag och tänka på det där också - Norrlänningsjävel, så himla kul :D:D

Bara för att hon är för *** för Johnnie ;)


Just det. Vi ska kolla på 2 hus också! Skoj skoj! :D Börjar hända lite saker :D


Kommer bli helt underbart att flytta härifrån med min älskade <3


Nu ska jag greja. Ha en trevlig dag så hörs vi! :)


Älskar dig mest av allt Johnnie, du är världens bästa pojkvän <3


Lägger in en bild på mina naglar. Vart så himla fint, måste göra sådär igen. Men är ju lite pillrigt som sagt :P



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lindh - 5 juni 2011 18:06

Varför ska jag vara sjuk och ligga här inne medans alla andra är ute och roar sig och har kul i det fina vädret? Skapligt less på att ligga här kan jag lova..   Vart ett långt sjukhusbesök, 5 timmar tror jag. Dom tog massa prover och sedan skulle...

Av Ida Lindh - 4 juni 2011 17:44


Här skrivs det inte mycket. Kanske man skulle passa på nu då medans man är sängliggandes. Legat här i 5 dagar nu och börjar kännas tröttsamt. Vill bara att det ska bli tisdag så jag kan åka till kvinnokliniken. Blir det värre så åker jag in till akut...

Av Ida Lindh - 8 maj 2011 14:19

Nu ska vi se om det blir någon ordning på håret, så grymt less på det. Funderar på att klippa av skiten. Men får se hur färgen blir nu då *håller tummarna*  :)   Annars så har det varit noll sömn inatt, klev upp för en stund sedan. Johnnie och ka...

Av Ida Lindh - 1 maj 2011 16:42

Satan i gatan vad mätt jag är nu. Tror nästan jag lägger mig och sover en stund.   Gubben sitter och grejar med någon radiostyrd bil, haha. Själv så gillade jag den radiostyrda pippin som brann upp, det var extremt roligt.   På tal om roligt,...

Av Ida Lindh - 30 april 2011 11:44


Ja idag är det valborg och Marlenes födelsedag, så nu är hon 20 år lillknärtan!   Jag undrar vart alla år tar vägen, nyss var vi så små och livet så enkelt. Men många roliga minnen har vi hunnit samla på oss. Synd att det inte kunde vara med en k...

Ovido - Quiz & Flashcards