Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Puuh, helt slut

Av Ida Lindh - 23 februari 2011 16:59

Mattjävel från helvetet säger jag bara :O Drar åt sig hår som jag vet inte vad. Stått i en timme för att få bort allt. Men nu ser den ut som ny :) Har städat allt annat i lägenheten med så nu är det fint här hemma. Mina blommor skriker efter vatten också, dom stackarna ska få lite. Det här med att vattna blommor är inte min starka sida ...


Johnnie är ute och leker med grankotten. Men borde komma hem snart? Han ska ju ha möte. Får nog ringa till han snart och kolla så han inte glömt.


Själv ska jag ta en runda till Östenssons och inhandla lite till middagen. Tror jag gör biff och pärer idag med gräddsås, det är ju så gott :)


Är lite sugen på att baka något gott med. Ska leta fram receptet på chokladcrisp. Det är mumma! Det blir som mjuk daimkola med kokos och frosties, jättegott!


Om någon vill ha receptet kan jag lägga upp det. Ska även dela med mig av daimglassen som Anna ville ha. Hittade det nu när jag städade och kom på det :)


Nej, mot affären! Uppdaterar kanske lite senare =)


Köpt en ny plattång, en liten söt rosa sak =)


 

 
 
Anna

Anna

23 februari 2011 17:44

Ja, dela med dig av alla recepten! Har sånt jävla sötsug så det är ju skamligt :p
Vad gott med biff och pärer! Varför har jag inte tänkt på det?! Själv ska jag göra ugnsstekt falukorv och pärmos, helt okej de också ^^
Och bilden... innan jag såg hela tyckte jag att det såg ut som en rosa dildo ;p
Kram!

http://desenastetankarna.blogg.se

Ida Lindh

23 februari 2011 19:55

Hahahaha en dildo :D Ska leta fram recepten bums! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lindh - 5 juni 2011 18:06

Varför ska jag vara sjuk och ligga här inne medans alla andra är ute och roar sig och har kul i det fina vädret? Skapligt less på att ligga här kan jag lova..   Vart ett långt sjukhusbesök, 5 timmar tror jag. Dom tog massa prover och sedan skulle...

Av Ida Lindh - 4 juni 2011 17:44


Här skrivs det inte mycket. Kanske man skulle passa på nu då medans man är sängliggandes. Legat här i 5 dagar nu och börjar kännas tröttsamt. Vill bara att det ska bli tisdag så jag kan åka till kvinnokliniken. Blir det värre så åker jag in till akut...

Av Ida Lindh - 8 maj 2011 14:19

Nu ska vi se om det blir någon ordning på håret, så grymt less på det. Funderar på att klippa av skiten. Men får se hur färgen blir nu då *håller tummarna*  :)   Annars så har det varit noll sömn inatt, klev upp för en stund sedan. Johnnie och ka...

Av Ida Lindh - 1 maj 2011 16:42

Satan i gatan vad mätt jag är nu. Tror nästan jag lägger mig och sover en stund.   Gubben sitter och grejar med någon radiostyrd bil, haha. Själv så gillade jag den radiostyrda pippin som brann upp, det var extremt roligt.   På tal om roligt,...

Av Ida Lindh - 30 april 2011 11:44


Ja idag är det valborg och Marlenes födelsedag, så nu är hon 20 år lillknärtan!   Jag undrar vart alla år tar vägen, nyss var vi så små och livet så enkelt. Men många roliga minnen har vi hunnit samla på oss. Synd att det inte kunde vara med en k...

Ovido - Quiz & Flashcards