Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

Handlat massa skoj =)

Av Ida Lindh - 25 februari 2011 16:23

Ja då var man hemma igen då. Har varit iväg med mammsen och Marre en sväng. Var ner till Lantmännen för att kolla efter glukosamin till lilla fanni banni men dom hade inte. Så får ta det på måndag när jag ska in till Motala, dom skulle tydligen ha sånt där på granngården.


Men åkte iaf en sväng på öb och dom hade kvar parfymen jag ville ha. Åhh, luktar såå gott. Britney spears - Fantasy <3 Fick till en sån där body creme med. Men nu får det räcka med parfymer ett tag. Skulle nog inte ens våga visa upp min samling, ni skulle tro att jag var galen på riktigt, haha.. alla har vi våra missbruk.


Vart lite annat smått och gott också. Ska ge mig på och färga håret ikväll också :)

Nu hoppas jag verkligen att det blir en ljusare nyans! Det ska banne mig funka!


håller på att hungra ihjäl också. Ska fixa iordning middag direkt när jag är klar här. Chicken nuggets och ris med currysås. Det är gotta de!


Lägger in lite bilder på dagens inköp ^^


Längtar tills imorgon med då jag får träffa Sandra gumman igen =) <3


   

   

 

 
 
amandy

amandy

8 mars 2011 15:22

Hej tjejen!
Färgade precis håret med den där hårfärgen, tyckte den var jättebra (hade gult/orange innan) och nu är det mycket jämnare och ljusare. Dock inte som på bilden men men.. Hehe:)

http://amaandys.bloggplatsen.se

Ida Lindh

8 mars 2011 16:40

Hallåj! Jo min färg vart också lite jämnare, jag börjar närma mig mitt mål äntligen. Har lite orangeaktigt kvar men nästa blondering lär ta bort det :) Serumet finns på ÖB för 15 spänn, så du kan tro att jag handlat på mig ett par förpackningar. På nätet vet jag faktiskt inte om det finns. Men kan kia :) Ha det bra! :)

 
amandy

amandy

8 mars 2011 15:23

haha glömde även att tillägga att jag har samma serum och har haft de i ett år ungefär, de är skitbra =D Vet du vart man kan köpa de på nätet? :)har googlat som fan men hittar inget bra.. :p

http://amaandys.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lindh - 5 juni 2011 18:06

Varför ska jag vara sjuk och ligga här inne medans alla andra är ute och roar sig och har kul i det fina vädret? Skapligt less på att ligga här kan jag lova..   Vart ett långt sjukhusbesök, 5 timmar tror jag. Dom tog massa prover och sedan skulle...

Av Ida Lindh - 4 juni 2011 17:44


Här skrivs det inte mycket. Kanske man skulle passa på nu då medans man är sängliggandes. Legat här i 5 dagar nu och börjar kännas tröttsamt. Vill bara att det ska bli tisdag så jag kan åka till kvinnokliniken. Blir det värre så åker jag in till akut...

Av Ida Lindh - 8 maj 2011 14:19

Nu ska vi se om det blir någon ordning på håret, så grymt less på det. Funderar på att klippa av skiten. Men får se hur färgen blir nu då *håller tummarna*  :)   Annars så har det varit noll sömn inatt, klev upp för en stund sedan. Johnnie och ka...

Av Ida Lindh - 1 maj 2011 16:42

Satan i gatan vad mätt jag är nu. Tror nästan jag lägger mig och sover en stund.   Gubben sitter och grejar med någon radiostyrd bil, haha. Själv så gillade jag den radiostyrda pippin som brann upp, det var extremt roligt.   På tal om roligt,...

Av Ida Lindh - 30 april 2011 11:44


Ja idag är det valborg och Marlenes födelsedag, så nu är hon 20 år lillknärtan!   Jag undrar vart alla år tar vägen, nyss var vi så små och livet så enkelt. Men många roliga minnen har vi hunnit samla på oss. Synd att det inte kunde vara med en k...

Ovido - Quiz & Flashcards