Direktlänk till inlägg 5 oktober 2010

Heiress =)

Av Ida Lindh - 5 oktober 2010 14:43

Tjoho !


Allt bra med er hoppas jag. Själv har jag inte vaknat till liv än riktigt.

Gav mig fan på att jag skulle sova inatt, så med ett och annat medel så lyckades jag mer än behövligt. Så nu sitter man här helt utmattad, haha. Men skönt som fan att få sovit en hel natt, hemma dessutom :O


Hade sjukgymnastik igår. Nu ska jag börja gå på någon smärtkurs också 2 gånger i veckan. Skulle tydligen vara väldigt bra den där. Så det gäller att ta vara på tiden man har att lägga på sin kropp nu. Efter jul är det stuider som gäller. Glad att jag inte kommer vara själv i det då Marre snart flyttar hit. Vi ska plugga till undersköterska båda två. Kommer bli roligt =) Har man stöd av varandra "O DE"

Hahaha..


Annars är jag väldigt besviken på en människa just nu. Varför hör du inte av dig ? Har det hänt något ? Eller struntar du bara i allt ? Man vet inte hur man ska tänka eller känna. Oro, ledsamhet, ilska ? Förstår bara inte ... Varför gör du såhär emot oss ?


Jaja.. ingen idé att deppa ihop. Det gör ingen lyckligare. Ska ta och bädda rent i sängen och städa undan lite. Sedan höra av mig till gubben o se vad han pysslar med idag =) Blir nog gå en sväng till han ikväll. Min fina och goa sötnos <3


Beställde äntligen parfymen jag velat haft så länge igår =) Paris hiltons Heiress.

Tycker ju att det är väldigt dyrt med parfymer, men räcker ju länge och doftar ju underbart. Så värt priset är det allt.


Nej nu ska jag greja. Ha det bra!


Tycker om min Johnnie Massssssor!!! <3


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lindh - 5 juni 2011 18:06

Varför ska jag vara sjuk och ligga här inne medans alla andra är ute och roar sig och har kul i det fina vädret? Skapligt less på att ligga här kan jag lova..   Vart ett långt sjukhusbesök, 5 timmar tror jag. Dom tog massa prover och sedan skulle...

Av Ida Lindh - 4 juni 2011 17:44


Här skrivs det inte mycket. Kanske man skulle passa på nu då medans man är sängliggandes. Legat här i 5 dagar nu och börjar kännas tröttsamt. Vill bara att det ska bli tisdag så jag kan åka till kvinnokliniken. Blir det värre så åker jag in till akut...

Av Ida Lindh - 8 maj 2011 14:19

Nu ska vi se om det blir någon ordning på håret, så grymt less på det. Funderar på att klippa av skiten. Men får se hur färgen blir nu då *håller tummarna*  :)   Annars så har det varit noll sömn inatt, klev upp för en stund sedan. Johnnie och ka...

Av Ida Lindh - 1 maj 2011 16:42

Satan i gatan vad mätt jag är nu. Tror nästan jag lägger mig och sover en stund.   Gubben sitter och grejar med någon radiostyrd bil, haha. Själv så gillade jag den radiostyrda pippin som brann upp, det var extremt roligt.   På tal om roligt,...

Av Ida Lindh - 30 april 2011 11:44


Ja idag är det valborg och Marlenes födelsedag, så nu är hon 20 år lillknärtan!   Jag undrar vart alla år tar vägen, nyss var vi så små och livet så enkelt. Men många roliga minnen har vi hunnit samla på oss. Synd att det inte kunde vara med en k...

Ovido - Quiz & Flashcards