Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

ere fredag ? JA det är det ;)

Av Ida Lindh - 15 oktober 2010 18:44

Heej på er!   


Igår var jag med mamma på operationen i Linköping. Det började väl inte allt för bra medans vi väntade utanför operationssalen. En tjej verkligen gallskrek. Gjorde inte mamma mindre nervös och jag o william fick försöka säga massa lugnande ord att det kommer nog gå jättebra ändå. Vilket det också gjorde tack och lov. Vi kunde inte vara med där inne nån av oss eftersom vi inte fick. Så vi satt där utanför och väntade på "skriket" men nej det kom inget. Sedan kom en stolt mamma ut med bandage och gipsad arm. Men visst hade det gjort ont, men gick bättre än vad hon trodde.


Men igårkväll kom värsta värken för henne. Så det är fullt upp där hemma nu med att hjälpa henne. Det är höger arm så många saker blir väldigt svåra att göra.


Har hjälpt henne nästan hela dagen med lite av varje. Duscha, föna håret sitt, plockat undan där hemma o grejat på. Hon måste ta det lugnt nu så inte operationen har varit helt i onödan.


Men men, nog om det :) Gick till gubben igårkväll. Hade en riktig myskväll. Åh vad jag tycker om honom alltså. Helt underbar är han! <3 Vaknade idag vid 11 tiden. Trodde klockan va 7 på morgonen och tänkte fråga va Johnnie gjorde uppe så tidigt, hehe. Men där tog man fel. Så gick över till mammsen och tog en promenad med Fanni banni. Annars har det varit rätt så lugnt idag.


Kom massa roligt ifrån oriflame så har skrivit kvitton åt mamma eftersom hon inte kan skriva dom själv. Sedan kollat i nya katalogen. Va mycket saker jag vill ha! Tänk om man vore miljonär ^^


Men fick iaf hem very me clickit. Både läppglanset och eyelinern. Älskar verkligen den där läppgrejen. Det liksom torkar till och sitter jättebra, trodde jag inte. Ska testa eyelinern senare, så hoppas den är lika bra :) Så kom nagelpennorna också. Ena är Jossans ;) Men den funkade bra. Man drar den under nageln så ser det ut som fransk manikyr. Slipper man kleta på med nagellacker. Vart även puder och makeup svampar. Mamma gav mig en optimals ansiktstvätt eftersom jag vart så snäll o hjälpt henne, så då vart jag glad :) Hade ju tänkt beställa den. Men denna räcker nog länge. Ja just, min nya mascara kom med posten idag.. Lancomes Hypnose. Med tanke på priset så borde den vara bra. Ska testa den senare ikväll också :)


Nu ska jag höra med gubben vad som händer ikväll. Hörde nå rykten om öl ;)

Så återstår att se.


Trevlig helg på er! =)


Slänger in lite bilder här också!


Johnnie - du har gett mitt liv en mening  


               

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lindh - 5 juni 2011 18:06

Varför ska jag vara sjuk och ligga här inne medans alla andra är ute och roar sig och har kul i det fina vädret? Skapligt less på att ligga här kan jag lova..   Vart ett långt sjukhusbesök, 5 timmar tror jag. Dom tog massa prover och sedan skulle...

Av Ida Lindh - 4 juni 2011 17:44


Här skrivs det inte mycket. Kanske man skulle passa på nu då medans man är sängliggandes. Legat här i 5 dagar nu och börjar kännas tröttsamt. Vill bara att det ska bli tisdag så jag kan åka till kvinnokliniken. Blir det värre så åker jag in till akut...

Av Ida Lindh - 8 maj 2011 14:19

Nu ska vi se om det blir någon ordning på håret, så grymt less på det. Funderar på att klippa av skiten. Men får se hur färgen blir nu då *håller tummarna*  :)   Annars så har det varit noll sömn inatt, klev upp för en stund sedan. Johnnie och ka...

Av Ida Lindh - 1 maj 2011 16:42

Satan i gatan vad mätt jag är nu. Tror nästan jag lägger mig och sover en stund.   Gubben sitter och grejar med någon radiostyrd bil, haha. Själv så gillade jag den radiostyrda pippin som brann upp, det var extremt roligt.   På tal om roligt,...

Av Ida Lindh - 30 april 2011 11:44


Ja idag är det valborg och Marlenes födelsedag, så nu är hon 20 år lillknärtan!   Jag undrar vart alla år tar vägen, nyss var vi så små och livet så enkelt. Men många roliga minnen har vi hunnit samla på oss. Synd att det inte kunde vara med en k...

Ovido - Quiz & Flashcards