Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

Regn och rusk

Av Ida Lindh - 27 oktober 2010 18:28

Hej på er!


Sicket väder det är idag. Regnigt och trist. Så idag är det mysigt att bara sitta inne. Ska ta och tända upp lite fler ljus. Just nu lyser det bara inne på toa, haha. Lampan gick ju igår och självklart glömde jag köpa nya idag. Så jag och Marre får klara oss med ljus en dag till. Men det är ju så mysigt, man borde alltid ha sådär egentligen ;)


Sitter och kollar runt lite just nu. Fick hem schampoo och hårinpackningar idag igen ? Ja det tackar man ju för. Gav bort lite till Marre. Vill ni också ha så gå in här http://www.bravardag.se/WellaProfessionalCare/home.aspx det är helt gratis. Dom kommer ofta med bra erbjudanden. Har fått massa grejer därifrån. Även 2 biljetter till ladies night. Blir nog så jag och Marre gå på det i Jönköping. Missade tyvärr Linköping. Men men :)


Ska även köpa en ny telefon. Den förra la ju av så nu har man en stenålders nokia, inte okej ^^ Men hittade en jag ska köpa imorgon. Så blir nog en sväng till Motala då. Har även smärtkurs mitt på dan i mjölby.


Annars längtar jag till helgen,. feeeest FEST!  =)


Nu ska jag kika vidare. Ha det bra hörrni.


  Du gör mig så lycklig Johnnie !


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lindh - 5 juni 2011 18:06

Varför ska jag vara sjuk och ligga här inne medans alla andra är ute och roar sig och har kul i det fina vädret? Skapligt less på att ligga här kan jag lova..   Vart ett långt sjukhusbesök, 5 timmar tror jag. Dom tog massa prover och sedan skulle...

Av Ida Lindh - 4 juni 2011 17:44


Här skrivs det inte mycket. Kanske man skulle passa på nu då medans man är sängliggandes. Legat här i 5 dagar nu och börjar kännas tröttsamt. Vill bara att det ska bli tisdag så jag kan åka till kvinnokliniken. Blir det värre så åker jag in till akut...

Av Ida Lindh - 8 maj 2011 14:19

Nu ska vi se om det blir någon ordning på håret, så grymt less på det. Funderar på att klippa av skiten. Men får se hur färgen blir nu då *håller tummarna*  :)   Annars så har det varit noll sömn inatt, klev upp för en stund sedan. Johnnie och ka...

Av Ida Lindh - 1 maj 2011 16:42

Satan i gatan vad mätt jag är nu. Tror nästan jag lägger mig och sover en stund.   Gubben sitter och grejar med någon radiostyrd bil, haha. Själv så gillade jag den radiostyrda pippin som brann upp, det var extremt roligt.   På tal om roligt,...

Av Ida Lindh - 30 april 2011 11:44


Ja idag är det valborg och Marlenes födelsedag, så nu är hon 20 år lillknärtan!   Jag undrar vart alla år tar vägen, nyss var vi så små och livet så enkelt. Men många roliga minnen har vi hunnit samla på oss. Synd att det inte kunde vara med en k...

Ovido - Quiz & Flashcards