Alla inlägg den 1 september 2010

Av Ida Lindh - 1 september 2010 19:55

Himlen är helt rosa, så vackert!! Har precis duschat, nu ska jag göra mig klar och gå bort till hjärtat mitt. Blir väl kika på nån film och mysa =)


Ville bara skriva det! Vi hörs! =)


Du är så himla fin gubben <3

 

Av Ida Lindh - 1 september 2010 17:13

Jäklar vad månaderna bara flyger förbi. Snart kommer väl snön också innan man ens hinner blinka. Men men, så kan det vara. Jag är lika glad ändå.


Marre har åkt hem nu. Vart ju kaos igår med flera missade tåg och en panikresa in till Linköping, suck... så vart ingen sjukgymnastik heller. Så den få jag nog ta imorgon eller något ? Ska höra med mamma om skjuts sedan, för annars tar jag mig inte in. Marre har ju busskortet :/


Johnnie är och jobbar. Han kommer väl säkert jobba tills inatt. Vet inte om han kommer hem nått ikväll eller om han blir kvar där? Återstår ju att se. Har faktiskt varit grisigt varmt ute idag. Är väl för typiskt bara för att han skulle jobba idag. Kan inte vara allt för skönt att köra fram och tillbaks med traktorn i denna värme. Men är nog skönare nu frammåt kvällen.


Jag själv sitter hemma och bara tar det lugnt. Somnade till borta hos mamma förut. Snacka om att man är svårtväckt, hehe. Men hon skjutsade hem mig. Jag gjorde lite käk, och har sedan kollat på någon webserie och bloggare. Så skoj har jag. Håller på att göra iordning rabarberpaj & vaniljsås nu. Känner att jag måste unna mig något gott.


Sovit piss i flera nätter också.. varit utan Johnnie., Men sov iaf med honom inatt. Men ändå hade jag svårt att somna, Jobbbigt när det kommer sånna här perioder. Man är så orolig utan att veta varför. Har även världens klump i magen. Ähh vettefan vad det är. Det går väl över antar jag.


Ha det bra så hörs vi!


Du är det bästa jag har Johnnie ! Finns ingen som gör mig så glad som du <3

Ovido - Quiz & Flashcards