Alla inlägg den 6 september 2010

Av Ida Lindh - 6 september 2010 13:50

Åh, min Johnnie är så gullig och underbar. Vad skulle jag göra utan honom ? Satt och räknade lite. Nu har vi varit med varandra i 1 månad. Vad sjukt, för det är som att vi alltid kännt varandra. Vi trivs så bra tillsammans och har så roligt o mysigt :) Precis som ett bra förhållande ska vara tycker jag !


Har haft feber sedan igårkväll, uscha. Men gick över till sötnosen min ändå. Har sovit oroligt hela natten, inte roligt alls. Men lite feber spelar ingen roll, ingenting spelar nån roll, jag är så himla glad och lycklig ändå. Kan inte förstå att jag träffat en sån underbar och snäll kille. Någon som säger fina saker till mig, tar hand om mig, tycker om mig för precis den jag är och inget annat. Åh ja det är underbart att vara kääääääär <3


Nu ska jag hjälpa mammsen lite! Ha en fin dag =D


Puss & kram


<3 Johnnie, världens bästa är du !! <3

Ovido - Quiz & Flashcards