Alla inlägg den 18 september 2010

Av Ida Lindh - 18 september 2010 01:01

Såhär mitt i natten. Men skönt att man tagit det lugnt ändå. Fan när jag tänker efter, inget supande på flera veckor? Bra gjort Ida :)

Dessutom så är det mycket bättre att bara vara hemma och mysa med gubben. Slippa må som en jude varje söndag typ efter helgens aktiviteter, haha.

 

Men får ta någon ölarafton framöver ändå. Åhh, sitter och tänker tillbaks lite. Det var ju det jag och gubben skulle ha den där lillördagen... sedan vart det liksom vi. Det skulle bara vara så. Minns hur jag mådde dagen efter, och hur ovisst allting kändes.

Men så fick jag det där sms:et när han frågade om jag ville ses igen. Så glad jag vart då. Blir alltid lika glad när jag är med honom, jämt. Även om man inte gör så mycket kanske. Men bara att vara i hans sällskap gör mig så fruktansvärt lycklig :]

 

Nu längtar jag ju bara mer efter honom, hehe. Han är med Micke och grejar i garaget. Själv häckar man vid datorn. Men har varit en trevlig kväll ändå. Den andra Micke muckade idag så han har varit hos oss ikväll, så nu är han en fri man. På måndag flyttar han in i nya boendet. Som jag förövrigt fixade. ( Ingenting fungerar i det här landet! ) Men jag är glad att jag kunde hjälpa till. Något som kommunen inte kunde göra på typ 3 månader fixade jag på nån timme. Snacka om att dom måste ha fingrarna djupt nergrävna i arslet, haha.

 

Sedan blir det trojenborg för han, roligt med nya grannar :)

 

Börjar bli lite trött nu också. Hoppas gubben ringer snart så vi kan gå hem till han och lägga oss. Har saknat ihjäl mig efter honom hela dagen <3<3 Världens bästa är han min Johnnie :)

Ovido - Quiz & Flashcards