Alla inlägg den 17 september 2010

Av Ida Lindh - 17 september 2010 16:07

Fixade en annan design, vart lite trevligare. Nu är jag hungrig, tur det snart är mat. Vad man saknar att bo hemma ibland alltså. Det var så mycket enklare då :P


Trevlig helg på er!


  Johnnie  



Av Ida Lindh - 17 september 2010 15:08

Hej på er!

 

Va några dagar sen jag skrev nu. Men har varit en ganska seg vecka. Har inte gjort något speciellt. Lämnat in massa viktiga papper. Sedan varit med Jossan. Blir ju allt för sällan nu när hon går i skolan, saknar ju ihjäl mig efter henne =)

 

Nu har i alla fall min äldre broder bestämmt sig för att flytta ner hit, vilket känns underbart. Marre kommer i början av November också så då får jag ha dom inneboende ett tag. Sedan får Marre sin egna lägenhet. Brorsan får ju gärna bo kvar i min 2:a. Är ju inte hemma allt för mycket nu när jag skaffat karl. Självklart fick jag ju bo hos gubben min också, myys ;)

 

Ja annars är det ju massa saker jag måste ta tag i, och det NU! Kontakta advokaten och fixa osv. Kan inte skriva ut allt här direkt, är ju redan så mycket surr. Men dom närmaste vet vilka saker det gäller. Jag ger mig inte serrrrru ;)

 

Nu ska jag gå ner och göra vaniljsås och käka äppelpaj som jag gjort. Hittade ett nytt recept som man skulle ha kokos i. Luktar iaf underbart, hoppas det smakar det med =)

 

Ikväll blir det vara med hjärtat. Åhhh vad jag tycker om den där killen alltså!!!!!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards