Alla inlägg den 2 september 2010

Av Ida Lindh - 2 september 2010 14:55

Hejsan!


Imorse va man lagomt trött, fyy. Ville så gärna ligga kvar bredvid Johnnie men fick hasa mig upp ändå. Gå över till mamma och väcka henne. Underbart att det bara är rätt över gatan ju, haha :D Käkade frukost där sedan åkte vi till rehab i Mjölby.


Hade egenträning idag efter mitt schema. Lagomt jobbigt, 3 varv med alla övningar, puuh. Kommer ha träningsvärk imorgon kan jag lova. Det som är mest jobbigt är cykeln faktiskt. Får ont på båda sidorna och det börjar nästan krampa o ha sig. Så den får jag nog byta ut mot bandet eller något annat som är skonsammare för min kropp.


Nu sitter jag hemma. Tog en snabbstädning och lagade lite mat. Ska ta mig en dusch strax och sedan höra med gubben om han ska jobba något idag. Om inte så sticker jag dit sedan, annars ikväll.


Ha det bra! =)


Tycker om dig så himla mycket gubben! <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards