Alla inlägg den 10 september 2010

Av Ida Lindh - 10 september 2010 17:32

Ja lilla vän, detta är helt riktat åt dig. Så ta åt dig !


Psykopaten


* Konstant sökande efter spänning. Det måste hända en massa hela tiden annars har psykopaten tråkigt.
Behöver jag ens kommentera ?


*Uttalad brist på skuldkänslor. Psykopater lider inte av dåligt samvete.

Nej det spelar ingen roll hur många du sårar så har du inga känslor överhuvudtaget. Sedan när du försöker förstöra för andra människor talar ju också mycket för hur jävulsk dåligt självförtroende du måste ha ( men jag kan förstå varför ) *host host* Allt för att du ska känna dig som en bättre människa.


*Saknar förmåga att fästa sig vid andra människor eller visa äkta medkänsla.

Här är det faktiskt tvärtom för personen i fråga. Han måste alltid ha någon tjej. Oavsett ålder, utseénde osv. Annars förlorar han sin identitet. Man kan säga att han har fastnat i tidiga tonårens identitetskris. Tragiskt,. snyft.


*Psykopaten använder andra till sin egen fördel, men han känner sig aldrig förpliktad att ge något igen.

Helt riktigt. Använda personer att utnyttja för att sedan inte betala igen något.

Men när någon är skyldig dig något blir det ett jävla liv, synd bara att du är för feg för att göra något själv, hahaha ...


*Impulserna styr psykopaten. Han handlar efter första impuls och överväger aldrig konsekvenserna.


*Skillnaden mellan sanning och lögn har psykopater ett avslappat förhållande till. De väljer alltid den version de kan få störst utbyte av.

Ja självklart. Skulle kunna skriva en hel roman och ditt förhållande till att ljuga. Men behövs nog ingen närmare beskrivning, alla som läser vet ju redan hur du fungerar. Du ljuger för allt och alla i hopp om att du själv ska vinna på det. Ibland funkar det, när människor går på ditt ljug och visar lite sympati. Åhh stackarn, det är ju SÅ synd om dig... Hur kan folk vara så dumma osv .. Pinsamt...


De är charmerande och framåt. De pöser av självförtroende och för sig med stor värdighet. Men alltihop är bara på ytan, eftersom psykopaternas känslor är förkrympta. De lever på lögner och svek, och andra människor är deras verktyg. Aldrig deras vänner.

Ja herregud!!! Det finns ju INGEN bättre än dig. Du lovar alla tjejer som finns guld och gröna skogar. Du tror att du är guds gåva till alla kvinnor. Patetiskt är min kommentar.


Jag känner bara att det får räcka nu. Både jag och många andra har tröttnat på dig och dig beteénde gentemot andra människor. Jag hoppas du är nöjd med ditt liv, det måste kännas väldigt ensamt när fler och fler vänder dig ryggen :)

och det beror ju på nånting, eller hur? ;)


Trevlig kväll gott folk ! =)

Av Ida Lindh - 10 september 2010 14:28

Du har ställt till det bra för dig grabben. Du förstår, alla får sitt. Med ett eller annat medel så slår det tids nog tillbaks. Men jag skrattar gott, och mår gott =)


Till något helt annat. Jag måste hem till kissarna. Ja så är det. Jag gör pasta och sås till mig och syster nu. Ytterst intressant för er att veta förstår jag :) Saknar min gubbe gör jag med. Trodde inte det var sant när jag kollade på klockan "imorse" haha 11 va fan... jag skulle upp vid 9. Så va bara kliva upp. Gubben åkte iväg och jobbade och jag gick den långa biten över gatan hem till mor.


Nu ska jag se på film med syster, sedan hjälpa mammsen lite och hem till mig en sväng.


Ikväll blir det nog vara med gubben min :D <3


Puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards