Alla inlägg den 3 september 2010

Av Ida Lindh - 3 september 2010 18:04

Hej igen!


Fick ju hem massa saker ifrån Oriflame idag. Blir ju alltid en hel påse varje månad, men inte så konstigt när man har en mamma som är konsulent =)


Fick i alla fall hem min älskade foundation, den bästa jag någonsin har haft ! Kommer alltid använda den, love it! Sedan mitt puder också så man slipper bli glansig i hela fejjan, inte vackert. Men matte control som den heter så slipper man det iaf :P Sen hade jag beställt lite annat, som svampar, en ny spegel också fick jag prover på lite nya grejer. Så kom ju duschcremen som varit restad så länge. Men är nog många som gillar den, doftar mango och yoghurt :)


Har även förälskat mig i Oriflames nya tripple core läppstift ( om det nu går att kalla läppstift ? ) är en såndär 3 i 1. Med läppbalsam, läppglans och läppstift i en. Den är skitbra iaf, så måste snart köpa en ny, min är snart slutttt =)


Ska lägga upp lite bilder här, och på Mascaran jag använder också ! Den älskar jag, man får superlånga fransar :P så håller den ju i alla väder. Lägger in på lite annat jag använder med ^^,


Har nya kataloger till dig också Jossan! :) Men dom kan du ju få imorgon när vi ses. Nu ska jag ladda upp lite bilder här. Sedan blir det film med syster yster.


( Klicka för större bilder )

                 



Av Ida Lindh - 3 september 2010 15:56

Hejsan!


Väldigt va denna vecka gått fort, redan helg igen. Ingenting planerat vilket känns skönt. Tror dessutom att jag håller på att bli sjuk. Snorig som fan och inatt har jag fryst ihjäl ena sekunden för att sedan svettas sönder, feber? hmm. Är likadant fortfarande. Funderar på att ta ett kokhett bad senare, kanske några bakterier vill dööö, haha. Brukar faktiskt funka när jag är riktigt sjuk.


Sov hos min plutt inatt, va skönt att sova ut idag också =) Han är och jobbar nu, skulle tydligen jobba hela helgen så få se om han kommer hem ikväll eller inte. Om han inte gör det blir det nog umgås med lillasyster lite. Är i alla fall inte ett dugg sugen på att dricka denna helg, nej fy vill bara ta det lugnt =)


Känner mig seg som bara den idag. Funderar på att sova ett par timmar eller se på nån bra film. Lagomt mätt är man ju med, jag och syster köpte med oss mat ifrån flöt. Är inte dåligt med mat man får med sig heller, ojoj :P Ganska illa också, behöver inte ens säga vad jag ska ha där längre, stammis eller vad, haha ^^


Ska kolla efter nån film nu. Ha en trevlig helg!


Johnnie - Jag vill aldrig vara utan dig! Jag hoppas för mitt liv att denna lycka mellan oss två får bestå. Jag känner mig så glad och lycklig just nu! Ändå kan man inte låta bli att vara lite rädd. Det där med känslor är jobbigt. Men det är i mig det sitter.. du är iaf den bästa som finns ! Du har fått mig att bli världens lyckligaste tjej <3<3


När den glädje du känner är äkta
och den styrkan är din som du har
är du redo för striden om lyckan
som blir din om du risken då tar

Du har ingenting att förlora
bara glädje som då ska bli din
som du delar med dom som du älskar
den är skör men oändligt fin

All den tid som du går här på jorden
ska du minnas den striden du vann
du var stark och du ville så mycket
och den finaste lyckan du fann

Ovido - Quiz & Flashcards