Alla inlägg den 13 september 2010

Av Ida Lindh - 13 september 2010 16:25

Hej på er! =)


Så var det måndag igen då. Klev upp vid 11 ungefär. Gubben åkte till jobbet och jag gick över till mammsen. Sedan in till Frida och hjälpte henne med datorn, tog sin lilla tid men nu funkar det som de ska :D och lillmagen hon börjat fått, åhhh :]


Sen vart det prommis med vovarna. Har även hunnit med en sväng till Mjölby och handlat lite samt en visit på återbruksboden. Vart lite småkraffs. Hittade ett par fina hyllor till badrummet med, kommer bli skitsnyggt ;)


Nu sitter jag hemma. Har städat undan lite och matat missarna. Sitter nu och käkar rån med jordnötssmör, muuuuuuuums! Pratade nyss med gubben också, så gullig han är alltså. Min fiiiiiina <3


Nej nu ska jag läsa senaste nummret av SOLO och vila en stund. Mamma snacka om att vi skulle på nån bingo ikväll men tro jag skippar det, hah :P


Ha de bra!


Du är den finaste som finns Johnnie!! <3<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards