Alla inlägg den 28 september 2010

Av Ida Lindh - 28 september 2010 14:01

Är inte på världens bästa humör just nu. Är för det första dödssjuk och har hög feber. För det andra så får man reda på så jävla mycket skitsnack så pulsen är hög just nu kan jag lova.


Kommer att låsa bloggen från och med idag eftersom det snackas för mycket.

Ni ska inte vara en del av mitt liv. Tråkigt att man ska behöva göra såhär.

Men orkar inte med att folk drar egna slutsatser och lägger näsan i blöt.

Fast man inte skriver saker ordagrant så ska ju folk ändå snacka. Är det inte lite bättre att ta reda på fakta först eller? Jag tycker i alla fall det.


Fy fan för den här hålan. Dom ända om någonsin har gett mig något här nere det är Jossan och Johnnie. Det är DOM 2 jag litar mest på. Sedan en till person fast hon bor en liten bit härifrån. Ingen inavlad skänningebo i alla fall.Men dom föregående skiljer sig ändå ifrån mängden. Räknar inte ens in er nånstans.

Glad att ni inte är som övriga här!!! <3<3


Nej fy säger jag bara. Den dagen jag skaffar barn flyttar jag härifrån. Ut på landet och bort från alla tragiska människor. Tar med mig min älskade.


Stackars människor och växa upp i ett sånt här litet och vidrigt samhälle. Är glad att jag inte är härifrån, stolt med. Att inte behöva vara i samma fack som ni.


Jaja. Hur som helst. Dom som vill ha lösen skickar ett meddelande på facebook.


Låter detta inlägg stå öppet tills ikväll nån gång så dom flesta får chansen.

Ovido - Quiz & Flashcards